Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Petőfisek, volt Petőfisek...

Petőfisek, volt Petőfisek segítség?

Figyelt kérdés
Az I.kerületi Petőfi Sándor Gimnáziumba szeretnék járni, ma voltam bent szóbelin és úgy érzem jól sikerült. Sokan körülöttem mondják, hogy nem a legjobb a matematika oktatás, angol irányába mennék tovább, de azért jó lenne ha megcáfolnátok ezt a tényt. Előre is köszönöm

2019. febr. 27. 14:25
 1/2 anonim ***** válasza:

Szia! ^^

Petőfis diák vagyok. Nekünk valóban nem a legjobb a matektanárunk, de vannak jó

matektanárok. Az oktatása sem olyan rossz, mint ahogyan sokan állítják. Az

angoltanárok már jelentősen jobbak, színvonalasabb oktatás, főleg

akik haladót tanítanak. Egyébként kb. mindegyik jófej aki engem tanít, nincs olyan tanár köztük akitől félni kell.(Jó, talán 1-2 khmm töri) de a suli hangulata egész kellemes és ellensúlyozza a negatív dolgokat. Én, amikor szóbeliztem anno nagyon boldogtalanul jöttem ki, mert lekezelőek voltak velem, de mégis ide jöttem. Annak örülök, hogy te elégedetten távoztál. Ha tudod/tudnád jellemezni a tanárokat akik szóbeliztettek, az nagyon jó lenne, mert szívesen írok több infót.

Visszatérve, az idejárók túlnyomó többsége jól érzi magát. A lányok többen vannak. A büfében akár sült krumplit is lehet venni, jó kaják vannak. A menza már kevésbé megnyerő. Aminek talán te sem fogsz örülni: tizedikben úszás van az egyik félévben. Ha valami érdekel még, szívesen írok ide. Remélem tudtam segíteni.

2019. febr. 27. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Szia! Köszönöm a válaszodat :)