Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Érdekel a villanyszerelés, és...

Érdekel a villanyszerelés, és megszeretném tanulni. Milyen lehetőségeim vannak?

Figyelt kérdés

Nem szeretnék hivatalosan villanyszerelő lenni (programozó vagyok), csak azt szeretném, hogy értsek hozzá, pl a házunkban megtudjam csinálni a villanyszereléssel kapcsolatos teendőket (elég sok van/lesz).


Nézegettem az OKJ-s tanfolyamokat, és nagyon gondolkozom, hogy befizetek rá, csak kérdés, hogy megéri-e? A papír nem érdekel, habár ha okj a tanfolyam, akkor lehet le is tenném azt is, de nem izgat, ha nem.

Jók-e ezek az OKJ-s tanfolyamok ebben a témában?

Interneten fellelhető-e megfelelő tananyag, amivel magamtól lehetek "villanyszerelő"? (gyakorlati része necces gondolom)



2020. febr. 8. 23:26
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Az a probléma, hogyha nem szakember végzi el (ugyanez van a "gázos" feladatoknál is), akkor ha esetleg történik valamiféle kár, például leég a lakás, elektromos tűz miatt, akkor az első kérdés, hogy ki csinálta meg? És, ha kiderül, hogy Te, mindenféle képzettség nélkül akkor a biztosító nem fizet. (Remélem érthető volt a magyarázat)


Szóval autoditakta módon meg lehet tanulni és nem is olyan bonyolult. Én is programozóként dolgozok, de az alapképzésen mérnökinformatikán voltam, ahonnan könnyű szerrel eltudtam sajáítatni eme fortélyokat, hogy mit hogyan. De, ha bármi van inkább hívom a szerelőt mégha magam is megtudnám csinálni.


Szóval, ha magadnak akarod akkor természetesen megtanulhatod netről és meg is csinálhatod, nincs ezzel semmi gond, csak akkor ha valami baj van.


Szóval a legjobb valami papírt szerezni és minden OK.

2020. febr. 8. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Kissé kétlem, hogy ez a lakásleégetős ez így lenne. :)