Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Semmelweis egészségtudományi...

Semmelweis egészségtudományi kar, védőnő szakiránnyal kapcsolatban mik a tapasztalatok?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Másodéves hallgató vagyok a Semmelweisen, egészségügyi szervező szakon (EKK). Azonban ebben a félévben azt a döntést hoztam, hogy valószínűleg átjelentkeznék védőnő szakirányra. Tudom, hogy minden évben 200 kérdés jön a különböző karokkal kapcsolatban...de kiváncsi lennék friss véleményekre, tapasztalatokra. Leginkább az érdekelne, hogy milyenek az oktatók, a légkör stb. Milyen gyakorlatok vannak? Illeve, ami külön érdekelne, hogy vérvételt kell-e gyakorlatban csinálni? (Ez lehet, furának tűnik, és mielőtt megkapnám, hogyha ettől undorodok, akkor minek választom stb..; egyedül ettől tartok, meg tudnám csinálni, de a vérvételtől önmagában rosszul vagyok (vértől nem), boncteremben voltam tehát ilyenekkel nincs gond, csak külön ez)

A döntésem még nem 100% fix ezért szeretnék minél több ember véleményét meghallgatni, főleg olyanokét, akik oda járnak és szívesen mesélnek. Sajnos közvetlen környezetemben nincs ilyen ember.

Kérem szépen, hogy olyan válaszolók, akik anniyt írnak, hogy "mindkét szak büfé szak" vagy "legyél inkább orvos", inkább ne is írjon. Számomra a védőnői szakma egy szép hivatás, és inkább csinálok valamit szívből, mint, hogy később szenvedjek olyannal, ami talán többet keres, de nem élvezem. Köszönöm előre is a segítőszándékú válaszokat!



2020. nov. 8. 20:26
 1/7 anonim ***** válasza:
90%
Hát, állásod az tuti lesz, viszont pénzed ebből nem nagyon. Ha van szülő / férj, aki eltart egész életedben, akkor hajrá.
2020. nov. 9. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje: