Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Joghallgató vagyok, de párhuza...

Joghallgató vagyok, de párhuzamosan BA-diplomát szerzek jövőre angol-francia szakon. Melyik képzést lenne érdemesebb elvégezni, ha később mindenképpen nemzetközi szervezetnél, nk. -i ügyvédi irodánál esetleg minisztériumban szeretnék elhelyezkedni?

Figyelt kérdés
Ezeken gondolkodtam: : gazdasági és társadalomtudományi szakfordító és tolmács(angol-francia) vagy angolszász jogi szaktanácsadó/szakfordító vagy esetleg csináljak egy MA-t nemzetközi tanulmányokon?

2013. máj. 5. 22:27
 1/4 anonim ***** válasza:
Szia! Én az MA-t választanám. Az elsővel szerintem túl sokat nem érsz, az angolszász jogi pedig akkor érdemes ha külföldön szeretnél munkát vállalni.
2013. máj. 5. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
köszi:) miből gondolod, hogy az elsőnek nincs értelme?
2013. máj. 6. 10:16
 3/4 anonim ***** válasza:
Joghallgató vagyok én is, és közgazdász :) és nálunk a GTK-n volt gazdasági szakfordító képzés, az évfolyamunkról szinte mindenki elvégezte, plusz sokan tettek szaknyelvi nyelvvizsgát...sőt aki GTK-s inkább azt tette le mint a sima angolt. Nem azt mondom h teljesen nincs értelme, hanem inkább akkor volna annak is értelme hogyha külföldre szeretnél menni, azon belül is inkább Franciaországba, Angliába, Amerikába. De írtad hogy nemzetközi szervezetnél, ügyvédi irodánál szeretnél inkább dolgozni, oda meg szerintem a nemzetközi tanulmány mesterképzés a legmegfelelőbb, ilyen kombinációval mint amiket te tanulsz, mindenképp. Sőt a nemzetközi tanulmányok MA külföldön is inkább megállja a helyét mint a másik kettő.
2013. máj. 6. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Igen, bár nk.-i tanulmányokról is sokat hallottam, hogy nem sok mindenre jó, ezért hezitálok...
2013. máj. 7. 11:57

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu