Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Állami ösztöndíjas Phd mellett...

Állami ösztöndíjas Phd mellett lehet munkaviszonyom?

Figyelt kérdés
Lehetőségem adódna, hogy munka mellett phd-t is csináljam. Az adott cég támogatna is ebben. Érdekelne, hogy, ha lehet hány órában lehetne (most nekem kötetlen munkaidőm van) és a témavezetőm is megengedte. Kell még valakitől engedélyt kérni? Ja és most passzív hallgató vagyok.

2014. nov. 7. 20:21
 1/7 anonim ***** válasza:

Részmunkaidőben (4-6 óra) lehetséges. Teljes munkaidejű munkaviszony állami ösztöndíj mellett nem létesíthető.


Ha passzív vagy akkor mindent lehet.

2014. nov. 8. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Előző ezt melyik jsz írja?
2014. nov. 8. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

[link] Ezt írja:


Munkavállalás államilag támogatott képzésben



A doktorandusz hallgatói jogviszonnyal rendelkezik. Az államilag támogatott képzésben a hallgató munka mellett is végezheti tanulmányait, amíg a kötelezettségeit teljesíti. Az állami doktori ösztöndíjat az állam adja, így ő határozhatja meg azokat a feltételeket, amelyek mellett igénybe lehet venni azt, és az állam nem köti az ösztöndíj folyósítását munkaviszony meglétéhez, vagy annak mértékéhez (ellentétben a korábbi jogszabályokkal). A fentiek miatt az intézmény saját hatáskörben nem dönthet az ösztöndíj folyósításának megszüntetéséről, ha egy doktorandusz teljes munkaidőben munkát vállal, és nem is hozhat ilyen szabályozást. A felvételkor fennálló teljes munkaidőben végzett foglalkoztatás esetén az intézmény ellenben megszabhatja, hogy az ilyen doktoranduszt államilag támogatott helyre nem veszi fel, amennyiben ezt a felvételi szabályok között közzéteszi


Na akkor most mi a helyzet??????

2014. nov. 9. 07:07
 4/7 anonim ***** válasza: