Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Ezek közül melyik szak fizet...

Ezek közül melyik szak fizet jobban?

Figyelt kérdés

Programtervező informatikus

Gazdaságinformatikus

Gazdálkodási és menedzsment

Pénzügy és számvitel

Turizmus-vendéglátás

Emberi erőforrások



Igazából a felsoroltakból egyik sem érdekel. Csak a fizetés. Egy éve végeztem az egyetemmel, magyar-történelem szakos tanár vagyok, egy évet letanítottam, havi nettó 130 ezres fizetésért. Pillanatnyilag a csőd szélén vagyok, az albérletemből (1 szobás kicsi, rossz állapotú garzon) ki kell költöznöm, mert nem tudom fizetni ebből a bérből. 27 évesen nem akarok hajléktalanná válni...



2017. júl. 5. 20:54
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Nem ismerem az összes szakterületet a felsoroltak közül, de az informatikát igen (Proginfó és Gazdinfó). Szoftverfejlesztőként jól lehet keresni, viszont ha nem érdekel, akkor ne kezdj bele. Mert még ha érdekli is az embert a dolog, az egyetem csak egy nagyon alap "tudást" ad, amihez még pluszba sokat kell tanulni (az egyetem után is) - hogy aztán jól lehessen keresni. Lényegében a proginfós diploma is ugyanúgy semmit se ér önmagában, ha az emberben nincs meg az a plusz. Nem fogja megoldani ezt a problémát.
2017. júl. 5. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Muszáj belekezdenem. Tényleg az fenyeget, hogy hajléktalanná válok.
2017. júl. 5. 21:03
 3/12 anonim ***** válasza:
86%
Mindenképpen a programtervező informatikust mondanám. Nem azt mondom, hogy azzal rögtön csiliókat keresnél (mindenki tudja, hogy az csak az MLM-átverésben lehetséges), de egyrészt arra van kereslet, másrészt sokkal nagyobb a munkaterületi választék, pl. ha nem akarsz Java-t tanulni, simán megtanulhatod helyette a Delphy-t, vagy más programnyelvet, és akkor is kapós lesz a munkád. A közgazdászatot nagyon nem javaslom, iszonyú a túlképzés, a döntő többség nem tud elhelyezkedni a munkájában.
2017. júl. 5. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?