Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Hogyan tudnék múzeumban...

Hogyan tudnék múzeumban dolgozni? Mi ennek a menete?

Figyelt kérdés
Jelenleg másodéves történelem szakos hallgató vagyok, és arra lennék kíváncsi, hogy milyen lehetőségeim vannak a későbbiekben..úgy értem hol tudnék utánanázni annka hogy egyes múzeumok keresnek-e munkatársat? Én keresgéltem interneten,de nem igazán találtam semmit..Ezeket az álláshirdetéseket,mert azért csak van ilyen is,hol szokták feltüntetni? Adjatok tippeket légyszíves,hol lehetne ezeknek a dolgoknak utánanézni:) köszönöm!
2011. jún. 9. 16:55
 1/5 napietus ***** válasza:
[link] itt szoktak hirdetni a múzeumok. tudsz keresni megyére, településre is.
2011. jún. 9. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

Hivatalosan csak a muzeológus végzettséget fogadják el (tehát ha az a szakspeckód a töri mellé), de azért mondom hogy "hivatalosan", mert a gyakorlatban sz.rnak az egészre. Egyik volt szaktársam is sima törit végzett, szakspeckó nélkül és mégis felvették múzeumba.

Úgyhogy ez a világ legnagyobb böszmesége, hogy riogatják a hallgatókat, hogy "csak ez meg ez meg ez a szak jó", aztán a lóf.szt! Törivel mehetsz levéltárba, könyvtárba, múzeumba, bárhova ami kicsit is összefügg a törivel. A többi csak rizsa, meg duma. Tapasztalat.

Ha mégis ezzel utasítanak el, akkor az azért volt, mert nem voltál szimpatikus.

2011. jún. 9. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje: