Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Miért van az, hogy 2013-ban...

Miért van az, hogy 2013-ban megveszem a MÁV-tól, a Magyar Államvasutaktól a vonatjegyet 2350 forintért, és a vonat 50-60 percet késik és csak este 11 órára érek haza?

Figyelt kérdés

De ez még nem elég:


1. Ezek a régi szar ruszki mozdonyok 220-al tudnak menni, gps mutatta ez 142km/h-rel ment Félegyháza meg Kecskemét között.


2. Egy férfi büdös, rossz minőségű cigarettát szív a vonaton, ami tilos, de 0 kalauz jön, hogy ezt megakadályozza, a jegyemet sem ellenőrizte le senki. Ha lesz gyerekem nem akarom, hogy olyan vonatokon utazzon amiben bagófüstöt lélegzik be. Utazás közben az amúgy is retkes vonaton valami ócska dohány szagát szívni... Hát felemelő érzés...

Már kiszáradt a szemem a füstszagban, élmény volt!


3. Sokat fizettem, hogy magyar vonatozzak és sokára érek haza, ami nem jó! Elvettek az életemből 60 percet. :(



2013. okt. 13. 23:04
 1/10 anonim válasza:
72%
Busz!
2013. okt. 13. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

Félegyházáig jó a sín!

Csongrád megyében már rossz nagyon!

Miért van ez így?

2013. okt. 13. 23:28
 3/10 anonim ***** válasza:
64%

1. A vonat lehet hogytud annyival menni, de a sinek nem bírják (tudod az kint van mindig, károsítja az időjárás stb)


2. nagy a tömeg, nem bírja végig járni az egész vonatot a kalaúz. Ha többen lennének, akkor meg az lenne a bajod, h drágább a jegy mert vmiből ki kéne őket fizetni.


3. van ez így. Bár szerintem te olyan típsú ember vagy, aki semminek nem tud örülni, csak belekötni minden apróságba

2013. okt. 13. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
A MÁV-nak 5 ellensége van: a 4 évszak meg az utasok.
2013. okt. 14. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Tudok én örülni a tájnak, az őzikéknek és nyulaknak amit a koszos MÁV ablakokon át néha még látok is. A MÁV fűtésnek is tudok örülni, mert az legalább működik. A MÁV WCk-nek is tudok örülni, mert néha még papír is van, és mosópor a kezemre, de vigyázok nehogy beleigyak mert nem iható víz jön a csapokból a vonaton.
2013. okt. 14. 00:23
 6/10 mantis religiosa ***** válasza:
85%

1. A régi mozdonyok sem mentek 220-al, főleg nem az orosz gyártmányúak. Legalábbis amik itt Magyarországon voltak-vannak forgalomban.


2. Menj oda a kedves dohányzó utashoz. és verd ki a cigit a szájából! Ez a leggyorsabb megoldás, mert ha szólsz a kalauznak az is csak annyit tehet, hogy rendőrt hív, aki felveszi az utas adatait, és majd megbírságolják. Ez legalább még plusz fél óra a következő állomáson.


3. Lehet választani. Busz: tisztább, füstmentes, időben nem gyorsabb, sőt forgalomtól függően lassabb is lehet. nincs wc. Autó: drágább, tisztább, kényelmesebb, nincs wc, fárasztóbb a vezetés miatt. Esetleg magánhelikopter.

2013. okt. 14. 00:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
64%

Azért van ez így mert:

- Manapság drága az áram és a dízel is (a busztarifák is ugyanilyen drágák!!!)

- A késéseket legtöbbször a kedves utasok és autósközlekedők művelik, mikor piros van azért is ráhajtanak a sinre, ami több órás késéseket és baleseteket eredményez.


1. Európa legnagyobb vasuti nagyhatalma volt az Osztrák-Magyar Monarchia a dualizmusban, és a vasuti fejlesztések az I. VH-ig nem álltak le... Azóta alig volt pénz, Trianon elvette tölünk a vonalak 60%át és a kommunizmusban pedig szépen szétlopkodták a pénzeket a minisztériumok. Ezért máig alig fejlesztették a vonalakat a VH óta. Ugyanakkor a rendszerváltásig becsületes, a vasuthoz értő MÁV vezérigazgatók voltak akik értettek is a vasuthoz, az utolsó ilyen MÁV vezér éjt nappallá téve dolgozva halt meg az irodájában agyvérzésben... Azóta már csak olyan vezérek vannak akik ÉLETÜKBEN NEM UTAZTAK vonaton. Most Dávid Ilona a főnök, ő szokott vonattal utazni, régen a GYSEV vezére volt amit sikeresen irányitott, most reménykedjünk benne, hogy talán ő véghezviszi a magyar vasút modernizációját.


2. Minden vonaton van min. 1 kalauz. Van olyan is, aki lassabban dolgozik vagy elsunnyogja a munkáját de az ilyeneket hamar kirugják, mert vannak probavásárlok és civilben kalauzt ellenőrző ellenőrök. Szolni kellett volna a cigiző utasnak vagy lehuzni az ablakot vagy átülni másik kocsiba.


3. Ez a késés miatt volt, amit szintén mondtam, kik miatt van legtöbbször... (autósok).

2013. okt. 14. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%

A fővonal hoz hasznot, ezért a mellékvonalakra csak akkor költenek, ha már elkerülhetetlen. Esetleg még akkor sem....

Ezért aztán rossz a pálya, a mozdonyok túl ócskák, az üzembiztonságuk rossz.

De azért arról nem csak a MÁV tehet, hogy valaki pöfékel a vonaton. Ha az utasok figyelmeztetnék az ilyeneket, jó eséllyel abbahagynák. De úgy látszik kevésbé kényelmetlen a büdöset eltűrni.

2013. okt. 14. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
72%
Én egyetértek a kérdezővel. Ez egy 'szegény' ország, ennyi..:( vagy inkább fogalmazzunk úgy: a pénz korrupt zsebekben landol. Sajnálom, mert amúgy szép ország lenne..:( én már kereket is oldottam
2013. okt. 14. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

Jelenleg nem is mehetnek a vonatok 160-nal gyorsabban...

Angliaban meg csak torlik a jaratokat es csak akkor tudod meg, ha kimentel a vonathoz az allomasra, persze elotte neten megvetted a jegyet...

2013. okt. 14. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!