Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Az idosebbek mindig dicsoitik...

Az idosebbek mindig dicsoitik az orosz termekeket, hogy milyen jo minoseguek voltak, de szerintem az az ido mar elszallt es silany "kinai" termekeket gyartanak. Lasd pl. metro kocsifelujitas budapesten, urszonda balesetek, stb. Egyetertesz?

Figyelt kérdés
[link]
2020. dec. 20. 11:26
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
97%

Az orosz technológia sohasem volt olyan csúcsminőségű.

Gondolj csak a Ladákra, igaz egy lovaskocsinál jobb volt.

2020. dec. 20. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
82%

Az oroszok nagyon jók voltak az egyedi "kézműves" dolgokban, amikor a kutatók számítanak, és talán még mindig azok, ha jól tudom, már az amerikai űrhajósokat is ők viszik föl. Az űreszközök nagyon High tech, ott szerintem nem gáz ha becsúszik valami., inkább menő hogy képesek rá.


A termékek tartóssága abban keresendő szerintem, bár nem mérnök vagyok, hogy a hiánygazdálkodás miatt az eszköz tartóssága nagyon fontos szempont volt a tervezésnél, és az olcsó nyersanyagárak miatt nem kellett szó szerint "kispórolni az anyagot".

A termékek mai szemszögből azért lettek silányak, ami miatt végül részben a keleti blokk is elbukott. Nem tudták a versenyt tartani a nyugati cégekkel, ezért elavultabb ennélfogva rosszabb minőségű dolgokat gyártottak, gyártanak. Látsd Lada autók. Nem rosszak, de a biztonságtechnikai standardjaik messze a japán vagy amerikai gyárak mögött vannak.

2020. dec. 20. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
100%

A hatvan éves ruszki húsdarálónk a mai napig jól működik.


De nem azért, mert csúcstechnológia, hanem mert akkoriban a keleti blokkban nem spóroltak az anyaggal.

2020. dec. 20. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
85%