Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Hogy lehetne elvenni Karácsony...

Hogy lehetne elvenni Karácsonytól a biciklisávjait és végre visszaadni az embereknek?

Figyelt kérdés
Talán egy törvénnyel, hogy mostantól a kormány jelölheti ki a sávokat? Népszavazással?

#bicikli #népszavazás #Karacsony Gergő
2020. szept. 2. 08:33
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:
84%
Nyilván azért sárgák a sávok, mert szezonális kerékpársávok. Télre gondolom, visszakapják az autósok.
2020. szept. 2. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 anonim ***** válasza:
84%

Tarlós csinált sok P+R parkolót...

1. de nem eleget.

2. de nem ösztönözött arra senkit, hogy használják is, ill. sokan nem is tudják, hogy hol van, stb. Ha drága lesz a parkolás, lesz dugódíj, stb. és hatékony, színvonalas, valamint a behajtáshoz viszonyítottan JÓVAL olcsóbb közösségi közlekedés, akkor már sokkal inkább meggondolják.

2020. szept. 2. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 anonim ***** válasza:
100%
Egyvalamit tudomásul kell venni: Budapest városszerkezetében kialakult úthálózat nem alkalmas az együttes gépjármű és kerékpárhasználatra. Vagy egyik, vagy másik, de együtt nem működik jól.
2020. szept. 2. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:
100%
A járdán tilosban bringázókat kellene átterelni a kerékpársávra, akkor emelkedne a kihasználtság.
2020. szept. 2. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 anonim ***** válasza:
44%

Pontosíanék. A túlzott autóhasználatra és autóbirtoklásra nem alkalmas. Ez ösztönzőleg majd komoly érv lesz az autóvásárlás mérlegelésekor. Ill. az autóhasználatkor is.

De ennek járulékos haszna hosszútávon is jelentkezik: csökken a balesetek száma többek között néhány sebességkorlátozás miatt, másfelől a légszennyezettségre is lehet számítani, amikor rájönnek az emberek, hogy jobb kint hagyni az autókat, ill. nem használni akkor, ha csak a szomszédba megyek postára.

2020. szept. 2. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim ***** válasza:
55%
#15: nem budapesti vagy és nincs autód. :D
2020. szept. 2. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 anonim ***** válasza:
Nem kell elvenni. Most nyilván elemzik az adatokat és majd kiderül az igazság. Eddig az volt, amit a BKV "szakemberei" mérési eredmények hiányában bemondtak. Most legalább kiderül az élesben lefolytatott kísérletből, hogy mi a tény.
2020. szept. 2. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 anonim ***** válasza:
0%

"A túlzott autóhasználatra és autóbirtoklásra nem alkalmas"


Demagógia.

2020. szept. 2. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 anonim ***** válasza:
36%
Igazság szerint országosan kellene visszaszorítani az autózást nem Budapestnek egyedül pl. minden lakott területen 30Km/-hs sebességkorlát, így jóval lassabban lehetne haladni és elveszne az autók sebesség előnyének jó része. Mielőtt valami okos beírja, hogy de akkor a busz is lassabban tud csak menni, mivel az megáll 300 méterenként sok buszvezető most is ilyen tempóban vezet szándékosan.
2020. szept. 2. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 anonim ***** válasza:

Buszoknál pont marad a régi sebességhatár, azok mentesülnek az új szabály alól.


Hogy országosan be kellene-e vezetni a 30 km-es sebességhatárt, nos azzal nem értek teljesen egyet... max lakott területen. Az súlyosan betenne, ha ahol most 100-zal lehet menni, hirtelen a harmadával sem. Akkor bizony annak súlyos következményei lennének. De elfogadom, hogy autópályán is lehetne valami sebességhatár, és nem csak sebességhatár, amit olykor vagy mérnek, vagy nem mérnek, hanem egy komplex ellenőrző rendszer is kellene, ami nem egy nagy technikai bravúr. Vannak az ellenőrzőpontok, amik eleve azonosítják az autókat. Csak annyit kellene tenni, hogy mérik hogy a két pont közötti távolságot mennyi idő alatt tette meg az autós, így kijönne egy átlag. Máris nem érné meg gyorsan hajtani... Persze ezt össze kellene kapcsolni a benzínkútas be és kihajtási kamerákkal, amik ugyancsak felismerhetnék legalább a rendszámokat, hogy az ott eltöltött idő az átlagsebességet ne csökkentse, csak a tényleges haladási sebességet számítsák, és máris nagy változás lenne.


Városokban meg az kellene, hogy ahol gyorshajtás van, ott a következő jelzőlámpához éréskor 10-15 másodpercre le kellene állítani a forgalmat, egyrészt mindenki anyázná az illetőt, másrészt hamar megtanulná, hogy csak magával cseszik ki, mert különben ütemesen haladhatna. És persze regisztrálni, majd büntetni a piroson áthaladókat.


Ez nem lenne eszement költség, ill. gyorsan meg is térülne, nem csak a büntetések bevételéből, hanem a csökkenő balesetszámokból, vagyis az egészségügyben... Na meg több keresőképes ember maradna.


Na de eltértünk a lényegtől...

2020. szept. 2. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!