Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A Lázár féle Építési és...

A Lázár féle Építési és Közlekedési Minisztériumot nem kellene inkább Építésleállítási és Közlekedésvisszafejlesztési Minisztériumnak nevezni?

Figyelt kérdés
Csak mert Lézerjaninak semmi más dolga nincs, minthogy leállítsa a tervbe vett fejlesztési projekteket.

#FIDESZ #kanyarbanelőzünk
2023. júl. 17. 00:07
 1/3 anonim ***** válasza:
7%
Sok felesleges fejlesztést jogos ha leállít.
2023. júl. 17. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
67%

Milyen bölcs megfigyelés ez.


https://www.youtube.com/watch?v=QFzByb975kw

2023. júl. 17. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Igazad van, DE nincs pénz! Az idei évi költségvetés 89%-t már szétosztották, még keleti hitelekből mocorog az ország, valamennyi bejön a leosztás után is az extraprofitadókból (pl. élelmiszereken most van 27%-os áfa+ 5% körüli népeg adó is..) ill. a gyengébb forinton is kaszál az MNB, (ha sikerül eladni a kijelölt épületeket=kastélyokat akkor abból is be fog jönni egy kis plusz, sőt a békaország hadi businessman-je keményen belemártotta magát a hadipari fejlesztésbe is, úgyhogy a háborús időszakban abból is csordogál majd valami- ugyanakkor ezeknek a NER-ben már megvan a komissziója/helye); ugyanakkor nagyobb fejlesztésekre jelenleg egyszerűen nincs pénz, főleg ha az nem NER közeli, hanem KÖZÖSSÉGI fejlesztések kategóriájába esik (tehát környezetvédelem, oktatás, egészségügy, közlekedés). Minden más meg színjáték és hűhó ahhoz, hogy a kulturharccal el lehessen maszkolni az igazi problémákat- nagykár, hogy ezzel mennek bele a populisták a hatalom megtartásáért a fasizmusba.. Én egyébként bírom Vitézy-t mert egy kis kocka, -igaz, NER haszonleső is (könyörgöm a bezárt közlekedési múzeum igazgatójaként pénzt/pozíciót felvenni éveken keresztül..)- ugyanakkor be kell látni kritikaként, hogy fejlesztési terveket készíteni és ahhoz még egy jó pénzügyi projektmenttel, egy ügyes xy éves stratégiai mobilitási terv keretében egyszerűen nem lehet mindenféle idillt átvinni a valóságba, akkorsem ha az a fenntartható, utasbarát közlekedést szolgálja- főleg ha az alapra sincs pénz (az meg, hogy miért nincs pénz, és miért egyenlőtlen az adók eloszlása ill. visszaosztása, az kb 150 üzletember vs politikus közvetlen gazdasági érdekeinek függvénye- s ezt Vitézy is tudja), és ebben a nem optimális magyar érdekközegben egyszerűen nem érdemes a pillanat uralására hajtók számára 30 év alatt majd az utasok, ingázók, lakók számára megtérülő befektetésekről és úgy általában a fejlesztésekről beszélni (ugyanez igaz a tud. kutatásokra is- ma jobban számít az akadémián hogy jobber vagy-e, minthogy milyen potenciáljaid vannak..szégyen!). Vitézy nem hiába sértett (poz.vesztés) és egyben szeretne tényleg a közösség hasznára váló elképzeléseinek utat nyitni (kocka, tényleg nem akar rosszat)- jelenleg nem csak Lázár szűklátókörűsége miatt bukó a közlkedési projekt (bár az igazán sajnálatos, hogy így pl. az erre fordítható ingyen EUs forrást is vissza kellett adni és olyan mások közt szétosztani, akiknek kakább közl.terveket sikerült elkészíteni mint a magyar csapatnak..). Szóval most fejlesztés helyett megint megy majd a sufnitunning, ahogyan az egyéb szektorokban is évek óta. Egyébként Lázárral korábban sok fiatal ,,innovátornak" meggyűlt a baja a Palkovics/Navracsis mentoráltakból, pl. amikor a design/turisztika MBA branchnak odaígért Design Terminál és egyéb fejlesztéseket a Lázár politikai kispadja előtt leállíttatott (szintén költségekre hivatkozva)- de akkor még a jobb gazdasági helyzet (EUs források) megengedte, hogy néhány fontos ,,teret" egyszerűen kiprivatizálhassák egy kis állami támogatással (mint a mátrai erőművet) aztán a megfelelő nerlovag beüljön az élére mint igazgató, majd a gyakran látott ,,innovátor" arcok (Konc, Orbán R barátnője stb) szintén pozícióhoz jussanak belőle- mondjuk itt is van/volt 1-2 arc, aki legalább ha szervilis is,havi 4 millkóért többet tesz, minthogy névlegesen egy listáról felveszi a kuratóriumi pénzt és mégcsak nem is látják egész évben.. (bár itt is kérdés, ki jár(t) jobban- a diákok és az elküldött egyetemi kutatók/tanárok tuti nem). Szóval ja, jó a szóvicced, de ettől még bazi siralmas az egész, és a fene tudja, hogy a morális polgárok meddig tudnak majd azon ironizálni, hogy az extrém magas adójuk mellett sem jár nekik szinte semmilyen minőségi, közösségi ellátás- hát atlétikai akadémiára, felcsúti horgásztóra meg a ló wellness birtokra megpróbálhatnának ugyan jogszerűen bejutni, de ahogy olvasom, már a Balaton partiak sem tudnak büntetlenül a tó partjára kijutni, szóval igen: van akinek piros lett a paradicsom, mert beérett- a többi jobbágynak meg marad a pad, a fólia, meg a háborús infláció,amin csámcsogni lehet, míg ellopják előle az adóját..Welldownbuddies! Ja, és akinek valami nem jó az annyit is ér/keressen többet/legyen bátorabb és egyébként is munka van és k_ss- és senki ne kötekedjen, mert aki nincs velük az ellenük van!
2023. júl. 18. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!