Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Anno az EU csatlakozással...

Anno az EU csatlakozással kapcsolatos kampányból miért hiányzott teljesen az objektivitás?

Figyelt kérdés

Bár fiatal voltam, én emlékszem rá.A hátrányokat senki sem emlegette.

Persze, az embereket is megvezették, mert kb mindenki az hitte,hogy annyi pénzt fog az adni neki,hogy majd cukrászdát nyit Bécsben.



Én előtte diplomáztam vegyészmérnökként és kezdtem dolgozni a szakmámban.Gyorsan ráláttam arra,hogy az EU-s szabályozások,harmonizációs folyamatok komoly problémákat fognak okozni.

Akkor döntöttem úgy,hogy szerzek egy gépészmérnök diplomát is munka mellett, ami jó döntés volt, mert be is csődölt az EU miatt az a cég.


Jelenleg járműiparban dolgozom, de itt is hasonló a helyzet.Nekem olyan ez, mintha az EU-s szabályozások próbálnák megölni a mérnöki kreativitást.Illetve, csak és kizárólag a nyugat-európai viszonyokhoz igazítanak minden szabályozást.


Az amerikai piacra homogenizált járművek milliókkal olcsóbbak, egyszerűbben konstruáltak, többségük részecskeszűrővel sem rendelkezik.A kelet-európai embernek sokkal elérhetőbbek lennének ezek a járművek.Olcsóban jutnának elfogadható, új autókhoz.Ez az ügyfél, a fogyasztó érdeke.

Viszont az EU-s szabályozások miatt ez lehetetlen.



De, hasonlóra panaszkodik egy építőiparban dolgozó mérnök barátom is.



Én azt gondolom,hogy már az EU kampánynál is, az MSZP,SZDSZ,Fidesz azzal kalkulált,hogy az EU pénzekből majd megszedik magukat ők és az udvari vállalkozóik.

Ezért is nyomták annyira a kampányt egységben, objektivitás nélkül, hátrányokról egy szót nem szólva.


máj. 11. 11:03
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
a többi ország is benne van és megéri akkor talán nem az Euval van gond. az Eu nélkül tényleg balkán lenne az ország és nagyon jó, köszönöm én örömmel használom ki a lehetőséget és dolgozok egy másik Eus országban vízum nélkül
máj. 11. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

"A kelet-európai embernek sokkal elérhetőbbek lennének ezek a járművek."


Ha nem lenne védővám az amcsi autókon, akkor az EU piacról elkezdenének kiszorulni a saját gyártású járművek és az az ipar bedőlne, ahol épp te dolgozol. Mérnökként erre nem jöttél rá?


Ennyi erővel engedélyezzük a töréstesztek minimumát sem teljesítő kínai és indiai autó behozatalát is, nem ? :D


"Olcsóban jutnának elfogadható, új autókhoz.Ez az ügyfél, a fogyasztó érdeke."

A magyar járműpark átlagos életkora lassan belekarcol a 16 évbe. Olyan sok "ügyfél" nem vesz nálunk új autót.

Az USAban elérhető legolcsóbb új autók majdnem mind ázsiaiak, a legolcsóbb 10-ben egy "hazai" autó van: Ford Maverick amit Mexikóban gyártanak. Ettől eltekintve ezek az autók 20 000$ környékén mozognak, ez nálunk áfával 9,15 millió forint lenne és ebben nincs benne semmilyen forgalomba helyezés vagy kereskedői profit. Ennyiért kapsz a hazai piacon is új autót - igaz nem benzintemető Ford pickupot.

máj. 11. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!