Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért mehettek el a mozdonyvez...

Miért mehettek el a mozdonyvezetők korábban nyugdíjba?

Figyelt kérdés
2011. jún. 8. 18:55
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
76%
A stressz miatt.
2011. jún. 8. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
100%
Igen, egy irodista rendőr is veszélyben lehet. Ugyanúgy ki kell járjon közterületre, háktatni, ellenőrízni, amellett nagyrészt olyan embereket hallgat meg akik bűntetett előéletűek, illetve visszaesők, rosszabb esetben pszichitáriai kezelés alatt állnak és sorolhatnám...ezeket mások nagyívben kerülni igyekeznek, de mivel a hivatása neki kötelessége is ilyenekkel foglalkozni.
2011. jún. 8. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
100%

Egy mozdonyvezető és a vasút többi utazószemélyzete nem napi 8 órát dolgozik,hanem nagyon változó munkarendben. Ez lehet hajnaltól estig,délutántól hajnalig,vagy éppen egész éjszaka. Ha szükség van rá,akkor a szabadnapjain is behívhatják. Nincs se vasárnapja,sem ünnepnapja. A családjával csak akkor tud több időt tölteni,amikor szabadságon van. De van amikor onnan is visszahívják.

Ezt azért ne hasonlítsd össze azzal,aki mindennap reggeltől-estig dolgozik,és a hétvégéje szabad.

Nem véletlenül találták ki bizonyos szakmákban a korkedvezményes nyugdíjat.

2011. jún. 8. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
53%
A postás miért? Akkor a futárok is már! Ha ők is, akkor az értékesítők is. Ha ők is akkor... De a postás miért? Egész nap csak biciklizik. Egészséges életmód.
2011. jún. 8. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
47%

legnagyobb különbség úgy kéne, hogy:


aki 14 éves korától rendőrtisztire vagy szakirányú rendvédelmi suliba jár annak már onnantól kéne számítani az idejét és az már 36 évesen menne nyugdíjba még a 38-at se kéne megvárni

ugyanilyen feltételek mellet vasutasok stb: korkedvezménnyel együtt már 50 előtt, 46 évesen mennének nyugdíjba

és aki 26 éves kora után kezd csak dolgozni és tényleg irodai nem termelő munkát ( közvélemnénykutatás,, adatrögzítés, egész nap kávét főző közgazdász) annak eleve is a terveim szerint 75 év de mivel a haszontalan munkát későn is kezdi ezért ilyen estben halmozottan 81 év lenne nekik korhatár


( ez a nyugdíjkalkuláló az előző oldalon a hozzászólásomat kiegészítve)

2011. jún. 8. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
33%

Csak 1 baj van.

Ebben az országban túl sokan vannak azok akik farok verésből akarnak élni.

2011. jún. 9. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:

"A válasz írója 39%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: ma 00:05"


Ott a pont.

2011. jún. 9. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
100%

A mozdonyvezető


A vasút, - bármilyen "nevetségesen hangzik" is, - de békeidőben is veszélyes, ill. "hadiüzem". A vasutasok is hasonló szabályozások között élnek, mint bármelyik rendfenntartó szervezet tagjai. Lényeges, szembetűnő különbség csak az - a rendfenntartó erők tagjaival szemben, - hogy a vasutasnak nincs hatósági jogköre, illetve fegyver nélkül látja el a szolgálatait.

A vasutas életében az egyik legfontosabb kritérium az éberség, - emberi életek százaiba kerül(het) az, ha nem a szolgálatának ellátására figyel, elalszik szolgálatban.

Úgy élnek - HOSSZÚTÁVON, - mint egy "gép":

Még sincs behatárolható rendszer az életükben, - az irodákban hempergőkön és a pénztárakban dolgozókon kívül szinte mindenki "össze-vissza" jár szolgálatba, ( a nappalok és éjszakák rendszertelenül váltva telnek el szolgálatokkal). A mozdonyvezetők képzettségi szintje főiskolai szintű, - személyesen volt szerencsém ismerni több mozdonyvezetőt is. Csendes, megfontolt, ugyanakkor szókimondó, kötelességtudó, felelősségteljes embernek ismertem meg az összeset. A vasutas életében is az a szabadság, a pihenőnap, amiről visszatért szolgálatra jelentkezni, - nem teheti meg (a rendvédelmi dolgozókhoz hasonlóan) azt, hogy "kiteszi e NE ZAVARJ táblát", kirángat minden drótot a falból kikapcsolja csengő és a mobiltelefont... Aki irigykedik a a vasutasokra, javaslom jelentkezzen a MÁV aktuális részlegénél, - 85 %, hogy már a felvételi procedúrán megbukik, - és ha felveszik, legyen olyan kedves, próbálja ki, hogy milyen a vasutas élet! Könnyen előfordulhat, hogy negyed év alatt "beadja az A4-est", - miután felnyílik a szeme, - és ráébred, hogy a vasutas miért szeretne előbb szolgálati nyugdíjba vonulni.

2011. jún. 9. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

#9: Szóval földalatti, napot soha nem látó, fejlámpával vakoskodó szilikózisos bányászok 62 évesen?

Amúgy a vezető állású, állandóan szellemi feszültség alatt álló menedzserek között elég nagy az infarktus aránya...

Érzésem szerint egy mozdonyvezetőnek egyenletes, kiegyensúlyozott életet kell élnie, stabil, szabálykövető alkatnak kell lennie.

2022. márc. 10. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!