Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miként követhettek el ekkora...

Miként követhettek el ekkora butaságot Demszkyék?

Figyelt kérdés

A 4-es metró EU-s támogatásának cserébe úgy írták alá a szerződést, hogy Budapesten dugódíjat vezetnek be. Nem lehetett volna másképpen szerződni amiben elkerülhető lett volna a dugódíj bevezetése?


[link]



Már tavaly be kellet volna vezetni de szerencsére el tudták húzni 2016-íg. Utána viszont már az EU büntetni fog.

Úgy tudom a dugódíj 5-6 száz forint lesz minden egyes behajtásnál a belváros érintet útjaira.


2014. nov. 16. 17:24
 1/7 anonim ***** válasza:
76%

Maga a dugódíj nem lenne szerintem rossz dolog, ha megfelelő infrastruktúra állna rendelkezésre ahhoz, hogy kiváltsák az autókat. P+R parkolók, normális vonalak, gyakran közlekedő buszok/villamosok.


Amikor aláírták, még úgy gondolták, hogy nem lesz ekkora szar a helyzet itthon. Sőt, még az sem lepne meg, ha tudta volna, hogy úgysem ő lesz a polgármester, mire életbe lép ez az egész.

2014. nov. 16. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
84%
Nem feltétlen rossz a dugódíj, Londonban is bevált. Aki csak áthajtana a belvároson, azt arra ösztönzi, hogy kerüljön, vagy tegye le a kocsit. Így összességében kevesebb autó lesz a belvárosban.
2014. nov. 16. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

JÉ!


Egyszerre mindenkinek elkezdet tetszeni a dugódíj.

Pedig nemrég még ezen a fórumon is sokan a dugódíj ellen voltak.

2014. nov. 16. 17:41
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
3: Szerintem mi ketten nem mindenki vagyunk és én konkrétan most látom ezt itt először.
2014. nov. 16. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

1#

Az autókat semmi nem váltja ki.


Sok tömegközlekedési jármű koszos, büdös, hugyos.Némelyikben a dzsáró is sok.


Inkább járok kocsival.

2014. nov. 16. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

5: Körülbelül ezt értettem az alatt, hogy "ha megfelelő infrastruktúra állna rendelkezésre".


Kimész például Bécsbe, ott nincsenek ilyen problémák és használják is rendesen a tömegközlekedést. A bérlet ára pedig nem sokkal drágább a színvonalhoz képest (Bécs: 48,2 euró ~ 14.000 forint; BKV: 9.500).


[link]


Egyébként Budapesten én sem szívesen járnék tömegközlekedéssel, bevallom őszintén.

2014. nov. 16. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Nem a dugódíjjal van a gond, hanem a fentebb említett normális infrastruktúra hiányával. Az M0 még nem ért körbe. Én úgy tapasztaltam eddig, hogy szükség lenne még egy "belső körgyűrű" valahol a Hungária és az M0 között.


Szükség lenne pontos, tiszta,normális tömegközlekedésre aminek versenyképes ára és sebessége van, rengeteg P+R parkolóházra. Igazából a Rákóczit és a rakpartok észak-déli forgalmát leszámítva, lassan már tényleg csak hajt be a belvárosba, akinek ott dolga van.


Amíg ezek nem állnak rendelkezésre..

2014. nov. 16. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!