Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Emberi (Vásárlói?) jogok egy...

Emberi (Vásárlói?) jogok egy webshopban?

Figyelt kérdés
Egy webshop termékét és szolgáltatásait negatívan értékeltem. Erre valaki egy rosszindulatú, és igencsak sértő választ írt nekem. Jelentettem az üzletnek többször is, de nem csinálnak semmit. A hozzászóló a stílusából ítélve fele annyi idős sincs mint én, és a hozzászólásának semmi értelme, azon kívül hogy megbántson vele. Többszöri kérésem ellenére a bolt mégsem törli a hozzászólást. Számomra elfogadhatatlan ez helyzet, és nem akarok beletörődni. Mit tehetnék, ha az üzlet nem tesz semmit?

2020. dec. 15. 09:03
 1/8 anonim ***** válasza:
Az adatkezelési tájékoztatóban és a felhasználási feltételek közül keresd ki azt a pontot, ahol a webshop kezelője kiköti, hogy a hozzászólások nem lehetnek más személyre sértő tartalmúak. Nem teljesen az a megfogalmazás, de meg fogod találni. Ha megvan, erre hivatkozva, képernyőképpel mellékelve kérd a bejegyzés törlését, ellenkező esetben a felügyeleti szervnek jelzed, mert nem tartják be a saját szabályzataikat. Persze nyilván nehéz ügy, ha te sem voltál pozitív velük szemben, de, ha nem vagy megelégedve azzal, amit vásároltál és más lehetőséged nem volt, vagy nem mentek bele (csere, elállás, stb), akkor jogod van negatív értékelést írni. Bár minden magára valamit is adó webshop az ilyen kritikákat, többféle eszközzel is igyekszik jóvá tenni, de, ha esetedben ez nem történik meg, akkor járj el úgy, ahogy fentebb írtam. Minden a weboldalukon megjelenő tartalomért ők felelnek.
2020. dec. 15. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
#1 vagyok, annyival egészíteném ki, hogy a fentiek a saját szabályaik, de szigorú formai és tartalmi követelményei, kötelező elemei vannak az ASZF-nek és az adatkezelésinek is, szóval nem az van, hogy betartom, ha akarom, hanem az a hivatkozási alap az ilyen esetekben.
2020. dec. 15. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
41%
Mindenkinek joga van a saját véleményéhez. Ha nem bírod elvisleni azt hogy másnak is van, akkor ne írj semmit online
2020. dec. 15. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Az első hozzászólónak nagyon köszönöm. Át fogom nézni az adatkezelési tájékoztatót, és megteszem a szükséges lépéseket.


09:16


Nincs bajom mások véleményével amíg kultúrált formában tálalják fel. Hidd el, én is így tettem. Tényekkel bizonyítva a mondandómat. De válaszként az értelem csekély szikráját is nélkülöző pocskondiázás érkezett. Ezt nem nevezném véleménynek.


Amúgy gyanús, hogy bolti alkalmazott, vagy az üzlet megszállott rajongója, aki apuci összes pénzét ott költi el.

2020. dec. 15. 09:33
 5/8 anonim ***** válasza:
Az adatkezelési tájékoztatóba nem fog magatartásbeli pontokat találni kedves #1-es. Esetleg a felhasználási feltételekbe inkább. De az, hogy sérteget, az semmilyen törvény nem tiltja.
2020. dec. 15. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Igen, ez is igaz. Olvasgattam, amenyire időm engedte, de nem találtam meg az erre vonatkozó szabályzatot a webshop felhasználási feltételei közt. Hogy nem tiltja a törvény a sértegetést? Nem? Mem? Hát ja... Még jó, hogy ilyen primitív dolgokra nem terjed ki a "törvény". De én azért nem szeretnék ebbe beletörődni
2020. dec. 15. 17:28
 7/8 anonim ***** válasza:
Én nem foglalkoznék vele. Felesleges idő pazarlás. Nem nyersz vele semmit. Nem azt mondom, hogy nincs igazad, hanem hogy nem éri meg.
2020. dec. 15. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Rendben. Lehet tényleg az a legjobb, ha elengedem a dolgot.


Bár elképesztően piszkálja a csőröm a dolog, nem értem, hogy a webshop miért nem tesz semmit. Ezért is gyanús, hogy esetleg onnan írt valaki. Na de mindegy.


Inkább abba kellene az energiát fektetni, hogy a vásárlóknak ne kelljen negatív kritikát írniuk. Na de mindegy is, legyen ez az Ő szegénységi bizonyítványuk.


Köszönöm a segítő hozzászólást mindenkinek!

2020. dec. 16. 07:50

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!