Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ha valaki felhív 2 ügyfélszolg...

Ha valaki felhív 2 ügyfélszolgálatot, és összekapcsolja őket, az büntetendő?

Figyelt kérdés

Ismeretlen számra állítja a mobilját. Két párhuzamos hívást indít, és mikor mind a 2 felvette, akkor összekapcsolja őket, és lenémítja a saját mikrofonját. Az ügyfélszolgálatosoknak kicseng a telefon, szóval azt hihetik, hogy egymást hívták fel, mivel nem indítanak kimenő hívást, csak felveszik a telefont. És az illető hallgatja, ahogy a 2 ügyfélszolgálatos beszélget egymással, és nem értik mi történhetett (és azt hiszik összeakadtak a vonalak).


Ez a cselekmény büntetendő? Hiszen az illető nem szólal meg, csak "telefonközpontos"-ként viselkedik, és nem folyamatosan zaklatás jelleggel csinálja, hanem mindössze 1 vagy 2 alkalommal.


2018. máj. 6. 16:52
 1/2 anonim ***** válasza:
Jó, hogy leírtad. Ügyfélszolgálatos vagyok, ha ilyent tapasztalok hivatkozok is a másik szolgáltatónak erre a gyik beszélgetésre, + elküldöm az összes munkatársamnak, hogy ha ilyent tapasztalnak ne húzzák fel magukat. Köszi szépen, hogy előre bejelentetted a cseledet :)
2018. máj. 6. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Szivesen. Már egy ideje űzöm ezt az "ipart", és eddig csak EGY ember tudta csak, hogy mi is zajlik.


Fergeteges beszélgetések kerekednek ki belőle, főleg ha 3 vagy több embert kapcsolok össze. Teljesen Kern András kabaré :)

2018. máj. 6. 19:04

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!