Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Pandora rendelésről nem...

Pandora rendelésről nem érkezett visszaigazoló e-mail. Van okom aggódni?

Figyelt kérdés
Rendeltünk anyukámnak karácsonyra egy karkötőt pár charmmal pár napja. Erről kaptunk is visszaigazolást, meg is érkezett. Pont ezután hirdették meg a 2+1 akciót, úgyhogy rendeltünk még rá újabb charmokat is. Elkövettem azt a hibát (pedig ilyet sosem szoktam), hogy regisztráció nélkül adtam le a rendelést. A pénzt levonták a számlámról, viszont ezúttal visszaigazolást nem kaptam. Központi telefonszámuk sajnos nincsen. Írtam az ügyfélszolgálatnak, de ki tudja mikor fognak válaszolni, már ha válaszolnak egyáltalán. Ilyenkor mit tudok tenni?

nov. 29. 19:14
 1/2 The Bing Bang Theory ***** válasza:
Ellenőrizd a levélszemét mappát, lehet, hogy a visszaigazoló e-mail véletlenül oda került. Ha írtál nekik, akkor valószínűleg válaszolni fognak, de előfordulhat, hogy túlterheltek a karácsony közeledtével.
nov. 29. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Néztem már, és sajnos nincs ott.
nov. 29. 20:34

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!