Romantikus anime valaki?
9-es vagyok.
1-2 kivétellel mindegyik leírt animét jónak gondolom, nekem legalábbis mindegyik tetszett. Hárem animékből írhattam volna még, de inkább azokat írtam le, amikben lesz is valami az egyik fiú és a lány között.
Hakuouki:
Nem a romantikán van a hangulat, de ez nem von le az anime élvezhetőségéből és szépségéből. Emellett a zenék gyönyörűek, márpedig van egy pár csoda benne. A főhősnő néhol idegesítő, de ugye kinek mi, és nem az erő mintaképe, de hála a jó égnek, a fiúk nem csak dísznek vannak, szerethető karakterek.
Blood+:
Szinkronnal is elérhető, ami úgy hiszem, nagyon jóra sikeredett. Rengeteg szereplő és helyszín látható, ahogy a ruhák is változnak, nem ugyanaz kíséri végig. A történet komoly, van egy magával ragadó hangulata, de kell néhány rész, nem egyből ugranak bele a közepébe, hogy Saya, a főhősnő badass lesz. Elég rész állt rendelkezésükre, hogy ne kelljen elsietniük semmit.
Code:Realize: Sousei no Himegimi:
Szemet gyönyörködtető a grafika. A főhősnő fejlődik, az elején csöndes, akár életképtelennek is lehetne nevezni, de a készítők nem hagyták leragadni azon a szinten. A fiúk sem csak a "hárem" tagjaként vannak, a lány és az egyik fiú között szerelem szövődik, nem nyomorognak a kapcsolatban. Egyszer mindenképp érdemes megnézni.
Saiunkoku Monogatari:
Tudom, hogy ezzel spoilerezek, de sajnos fel kell rá készülni, hogy bár ennek két évada van, a második végére se tudtak összejönni, pedig ha jól emlékszem, mindkét évad 25+ részt tudhat magénak. Mindazonáltal egyszerű, de nagyszerű anime - inkább az első évad. A főhősnő eszes, nem csak néz ki a fejéből. A történet érdekes, bár nekem nem olyan, amit mindig szívesen újranézek, de mindenképp olyan, amit egyszer igen, tekerések nélkül. Izgalmas világa van, a grafikája is szép emlékeim szerint.
Yamato Nadeshiko Shichi Henge:
Nem ebben fogod kiélni a romantikus vágyaidat, annak ellenére, hogy romantikus kategória, de megbánni nem fogod. Akkorákat lehet nevetni, hogy a végén a hasadat fájlalod.
Otome Youkai Zakuro:
Szép grafika, színes, nem spóroltak rajta. A karakterek szerethetőek, shippelni is lehet a szereplőket, van múltjuk, és jók a zenék, a történet pedig érdekes. Egyetlen fájdalmam, hogy nincs folytatása, de a végével sem vagyok elégedetlen, hogy mindenképp folytatásért kiállt, mert annyira lezáratlan, csupán még néztem volna.
Karin:
Egyedi anime, a maga kis esetlen, de jóféle módon. Vámpíros anime, egészen aranyos, a család mondhatni, hogy nagy szerepet játszik, a hősnő fiúja pedig nem egy szépségdíjas, de annál jobb vérű.
Chouyaku Hyakunin Isshu: Uta Koi:
Mindegyik rész más-más romantikus történetet mesél el (nem érzed elsietettnek), van ahol nem történik semmi, de mégis tudod, hogy ott szerelem van, ami sajnos beteljesületlenül maradhat a végére, és egy lány x lány szerelmet is bemutat. Ez olyan anime, amihez kell egyfajta érettség, szerintem én túl fiatalon néztem, nem értettem igazán és kicsit untam is, mert nagyon fanoltam arra, ami 12 részes kínlódásoknál van egy szeretlek kimondásáért. Jóval több történik ebben, nem gyerekesen van mutatva a szerelem, és kicsit a világot is tükrözi.
Kobato:
Keserédes. Kobato szerethető, a történet nagyszerű, a vége nem marad sírás nélkül, de ha megnézed Animeaddits-on, szerintem csak jókat írnak róla.
My Little Monster
Ao Haru Ride
Hotarubi no Mori e
Say I Love You
Angels Of Death
Fruits Basket
Darling In The Franxx
Toradora
Horimiya
Chuunibyou demo Koi ga Shitai
Lovely complex
Silent Voice
Josee The Tiger and the Fish
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!