Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Rajtam kívül van még itt...

Bogar2006 kérdése:

Rajtam kívül van még itt valaki akinek nem fizeti ki a lottoland a nyereményét? Múlt hónap 20-ig rendesen fizetett, de sajnos onnantól kezdve már nem jön utalás tőlük! Ügyfélszolgálat csak folyamatosan hiteget!Eddig hárman vagyunk ebben a cipőben!

Figyelt kérdés

#kaszinó #Online Casino #Lottoland #Nem utal #Online szerencse játék
2021. jún. 23. 12:00
1 2 3 4 5 6
 1/55 anonim ***** válasza:
91%
A Lottoland már csak ilyen. Kezdeni nem lehet velük semmit.
2021. jún. 23. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/55 A kérdező kommentje:

Igen úgy tűnik sajnos!

Akkor ezek most ellopták amit be fizettem és a nyereményemet is! Ha lesz kifizetés megírom ide azt is ha nem azt is hátha mások tanulnak az én káromon!

2021. jún. 23. 13:25
 3/55 anonim ***** válasza:
100%

Van akinek fizetnek, van akinek nem. :D

Anyukám is nyert egyszer 60e forintot, azt kiutalták.

2021. jún. 23. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/55 A kérdező kommentje:
Akkor ez duplán szerencse játék! Egyszer mikor vagy nyersz vagy nem másodszor meg vagy ki fizetnek vagy nem!
2021. jún. 23. 14:36
 5/55 nagycsaba33 ***** válasza:
100%
Szia már kb 1,5 éve játszok itt nem volt gond, de az elmúlt 1 hónapban nem kapom meg a nyeremènyeket, kb 8 kiutalást várok 150 ezer forint èrtèkben, legrègebbi kiutalásom május 28,aznap 38 ezret kiutaltam az megjött és utána 15 ezret külön, az már nem jött meg, mindig meg volt a nyeremèny 1 héten belül, itt valami bűzlik
2021. jún. 24. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/55 nagycsaba33 ***** válasza:
100%
Eddig èlő ügyfèlszolgálat adott infót, és már nem találom az oldalon, neked megvan?
2021. jún. 24. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/55 A kérdező kommentje:

Szia!

Nagycsaba33 igen én is több mint egy éve játszom ott és igen eddig nem volt gondom velük nekem sem! Én négy utalást várok tőlük 285 000 Ft értékben! Ezen felül volt egy 150 ezres nyereményem amit át is utaltak május 20-án, de arra meg küldtek a banknak értesítőt, hogy téves utalás és küldjék vissza! A bank értesített engem erről és persze nem engedtem,hogy vissza küldjék mert fillére pont annyi volt mint a jogos nyereményem! Én az ügyfélszolgálat email címére írtam eddig, válaszolt is úgy írta alá, hogy Krisztina, de lehet csak a művész neve! Tegnap megint írtam eddig válasz nem jött még!

Eddigi levelezéseink az ügyfél szolgálattal megvan mindegyik lényege, hogy várjak türelemmel! Tegnapi levélben kérdeztem meddig kell türelmesen várni mert már erősen fogy a türelmet!

Akkor eddig veled együtt négyen vagyunk! Kíváncsi leszek leszünk-e még többen is!

Valami nagyon nem stimmel az tuti!

2021. jún. 24. 14:44
 8/55 A kérdező kommentje:
Az élő ügyfélszolgálatot én is ma kerestem mert az e-mailre nem jött válasz és bizony én sem találtam!
2021. jún. 24. 14:49
 9/55 nagycsaba33 ***** válasza:
100%

Az nem lehet hogy azért nincs èlő chat mert sűrűn írtam nekik és letiltottak róla? En is 140 ezer forintra várok, hát türelem persze sablon szöveg, múltkor adtak 3000 forint hűsèg bónuszt, kitörölhetem vele, viberen csináljunk egy csoportot és ott egymást informáljuk a törtènèsekröl, ma is írtam nekik levelet, kèpernyő fotókent csatoltam nekik minden egyes kiutalásom, múltkor azt kèrtèk mutassak nekik számlakivonatot hogy nem jött meg e a pénz valóban, azt csak július 1.jèn kapom meg, azóta nem kèrtèk valamièrt, és az egyik utalás kapcsán azt írták a fogadó bank elutasította az átutalást,ilyen nem volt felhívtam őket, már hallottam ilyen netes keresgèlèssel hogy mást se fizettek ki, szerintem ezt jogi útra kellene terelnünk

Számom viberen: 0620/2966704, ott beszéljünk legyszives, és aki meg jön csatlakozzon oda, köszi

2021. jún. 25. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/55 nagycsaba33 ***** válasza:
100%

Kedves Csaba,


Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.



Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.


Sajnos csak akkor tudok fizetési igazolást adni Önnek, ha Ön hivatalos bankszámlakivonattal igazolni tudja, hogy nem érkezett meg az utalás bankszámlájára.


Sajnos a tőlünk független banki adminisztrációs folyamatok jelenleg a megszokottnál tovább tartanak, pénzügyi osztályunk igyekszik mielőbb megoldani a helyzetet.


Biztosíthatom, hogy mindent elkövetünk annak érdekében, hogy játékosaink megkapják jogos nyereményeiket.



Köszönjük megértését és türelmét!

2021. jún. 25. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!