Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Miert nincs mar olyan ugyesseg...

Miert nincs mar olyan ugyessegi jatek mint pl. a Prince of Persiak vagy a regi fajta Tomb Raiderek (ps1, ps2 korszak)?

Figyelt kérdés

Az uj Tomb Raidererek se rosszak, tetszenek a fejtorok meg a challenge tomb-ok de semmi ugyessegi nincs benne, csak egyszeru maszas.

Az Uncharted jatekoknal a lovoldozes a legelvezhetobb mert nagyon sokfelekeppen lehet az ellenfeleket megolni, de a maszas ugyszinten gyerekjatek.



2021. szept. 6. 18:24
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
67%
Adott trendek mentén működik a piac, most nem ezek pörögnek. Jelenleg a multis játékok és a mikrotranzakciók a sláger, és hosszabb ideig kapnak támogatást, új tartalmakat. Pár éve a battle royale volt a nagy durranás, azért már az is jócskán lecsengett.
2021. szept. 6. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Még annyi, hogy írtad hogy bejönnek a fejtörők a TR-ekben. A 2019-es Resident Evil 2-t nemrég próbáltam - ha bejön a horror környezet, ott vannak összetett feladatok.


Nem nehezek, de azért kell agyalgatni rajtuk, viszont cserébe néha frusztrálóak is tudnak lenni (nagy területet kell sokszor bejárni).

2021. szept. 6. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Kijatszottam az osszes jo Resident Evil jatekot (a kedvencem az eredeti 3, remake nagyon rossz volt)

Na mind1 az uj Tomb Raiderek szeretem a fejtoroket de sokat is kell maszni ami nem olyan nagy baj mert gyonyoruen nez ki a jatek es egy elmeny leereszkedni pl. barlangokba, de jo lenne egy kis ugyesegi is (nem csak kihivast keresek hanem azt is ahol az ugralas kihivast jelent).

2021. szept. 6. 19:39
 4/11 anonim ***** válasza:
de van, prince of persia típusú tuti, max nem AAA
2021. szept. 6. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Kevesebb az érdeklődés, na meg kevesebb pénzt tudsz lehúzni a népekről.

Egy nagyobb játék fejlesztése jelenleg simán 10-20-szor drágább, mint régen, de az emberek lélektani határa amit hajlandóak kiadni egy játékért ~60 eurónál áll (nintendo 70 eurós árait hagyjuk, azoknál mindig volt valami gond a fejben).

A nehézségi fokot meg elég nehéz belőni úgy hogy túlnyomó részt csak ügyességi részek vannak, akinek nincs akkora érzéke hozzá jó esetben ott hagyja, mellé még kap a cég egy kupac remek negatív értékelést és már nem is veszik.

2021. szept. 7. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
A Lego játékok ilyenek (Harry Potter, LOTR, Star Wars, Jurassic Park), Crash Bandicoot, Spyro, Carmageddon, Trials, Trackmania, Rayman, Super Meat Boy, Bloody Trapland, Star Wars Jedi Outcast/Academy/Force Unleashed 1-2, stb...
2021. szept. 8. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim válasza:
Hm, személy szerint megértelek... Én most játszottam végig a Jedi Fallen Order -t, ezt tudom esetleg ajánlani... Nem tökéletes, de sok dolgot elég jól csinál ahhoz, hogy megérje benevezni rá; meglepődtem, milyen sok és milyen nehéz fejtörő van benne, segítség nincs, vagyis allig, illetve opcionális. Kevésbé fogja a kezed a pályák felfedezésében és a harcban is a játék, nekem nagyon tetszettek a pályák felépítései, a harc nehéz még alacsonyabb nehézségi fokozatokon is és úgy érzem a harcrendszernek van mélysége annak ellenére, hogy keveseltem a megtanulható manővereket és támadásokat. Eddig egyszer vittem végig... Biztos, hogy neki fogok esni még egyszer a legnehezebb szinten is.
2021. szept. 8. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Hat igen bar nem vagyok Star Wars fan a Jedi Fallen order elegge tetszett, csak sokat droppolja az fps-t (nalam legalabbis) es sokszor kedves Cal ur nem hajlando kapaszkodni.

A par hibajan kivul tenyleg jok a fejtorok es az ugyessegi reszek

2021. szept. 8. 19:52
 9/11 anonim válasza:

Jah, végül is a kérdésedre is válaszolhatnék... Én biztos vagyok benne, azért, mert a nehézségük elriasztja a tömegeket... Imádtam kiskoromban a Tomb Raider játékokat, de emlékszem, hogy időröl-időre rendesen elakadtam bennük, frusztrált is elégé, aztán hosszas próbálkozás után feladtam. Ahogy én látom, a videójátékok közönsége kibővült és ezzel együtt változott is; több régi játék is (legalább is amiket én ismerek) a feladványok, meg a harcrendszer nehézségével apellált egy szűkebb rétegnek. Én azt tapasztalom, a mai játékokban kiemelt szerepet már a történet és a karakterek kapnak; és ezáltal tudnak bevonzani olyanokat is akik egy könnyedebb, filmszerű élményt szeretnének, illetve nem szeretnék az egész hétvégéjüket 1 feladvány / talány megoldásával tölteni, illetve a vért izzadni a főellenségek legyőzése során vagy a jétékstílusukat és stratégiáikat / taktikáikat tökéletesre csiszolni a túlélés érdekében...


- Annyi személyeset fűznék még hozzá, hogy személy szerint megértelek... Én is preferálom, amikor a játékoknak van 'mélysége', azaz összetett, nehéz, stb. Ugyanakkor azt is tapasztalom, néha frusztrál, amikor új játékkal játszok és túl magas szinten kezdtem el, és nem bírok továbbhaladni a történeti szálon a nehézség miatt... Nekem úgy tűnik, az optimális az az, amikor a nehézségi szint állítható, a feladványok pedig nehezek, de azok nincsenek a fő történeti szál útjában, hanem a nehezebbek a mellék küldetésekben vannak.

2021. szept. 8. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

"Nekem úgy tűnik, az optimális az az, amikor a nehézségi szint állítható, a feladványok pedig nehezek, de azok nincsenek a fő történeti szál útjában, hanem a nehezebbek a mellék küldetésekben."

Mint az uj Tomb Raidererek. Igy is szeretem oket csak hianyzik az ugyessegi :(

2021. szept. 8. 20:07
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!