Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Subnautica Below Zero PS...

Subnautica Below Zero PS játékban, miként lehet eldobni, megválni a rohadt élelmiszertől, halaktól, növényektől?

Figyelt kérdés
Most kezdtem játszani vele PS5 konzolon, az előző verzióval nem játszottam, így kezdő vagyok teljesen. A tárolókból nem tudom egyiket sem kidobni, nincs ilyen lehetőség. Miként szabadulhatok meg ezektől?

2021. okt. 6. 01:21
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Ha azt próbálod hogy a tárolószekrényből próbálod kidobni a tárgyakat, az nem fog menni. Kidobni (jobban mondva eldobni) tárgyakat kizárólag a vízben tudsz, szóval ki kell vinned a fölösleges dolgaidat, és ott kidobálni.
2021. okt. 6. 02:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Köszi! Működik! :-)

Kár, hogy a játék nem igazán segít, mit kell csinálni, mi a feladat. De abban sem ad információkat, egyes dolgokat mégis, hol találhatok meg. Most valamilyen vörös koralt vagy mit kell keresnem (nem tudom a nevét pontosan, mert nem érem el a játékot, fiam nyomja a fortnite-ot), de persze sehol nem találok ilyet.

Azt is idegesítő, írja, hogy a légpalack fejleszthető, de hogy miként, azt már nem említi.

Most értem meg, kamasz gyerekeim, miért nézik a youtube-on, ahogy mások játszanak. Onnan lesik el a trükköket! De hol van nekem 50 éves szülőnek erre (is) időm. Már a játékra se nagyon akad. De erre rákattantam, éjszaka is hajnali 3-ig nyomtam. :-D Úgy kellett ráerőltetni magam, hogy lefeküdjek! :-)

A kaját, vizet, lehet valahogy könnyebben elérni, mint halak kergetésével? Illetve a távoli szárazföld növényeinek termésével. (amik rettentő nagy helyet foglalnak a tárolóban)

2021. okt. 6. 19:00

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu