Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Minecraft 1.19-ben /execute...

Minecraft 1.19-ben /execute paranccsal hogy működik a játékos alatti blokk érzékelése?

Figyelt kérdés

1.16-ban kísérleteztem ilyennel utoljára, ott (ha jól emlékszek) úgy működött, hogy /execute if entity @a[x=~,y=~,z=~,dx=0,dy=0,dz=0] run [és a parancs amit lefuttat a játékos, ha az adott blokkra ér]


Kipróbáltam ezt, nem működött. Tudom, hogy változtak parancsok, de ezzel mi történt? Hallottam már distance értékről, ha olyat is adok meg se történik semmi. Tudtok nekem egy mintát írni, hogy működik már ez? Néztem egy csomó tutorial videót, mind mást mond vagy olyat ami nekem nem sok segítség. :(

Előre is köszi!



2023. febr. 19. 01:10
 1/2 anonim ***** válasza:

Elméletileg ha az x=1, y=2, z=3 helyen szeretnéd érzékelni, hogy ott áll-e a játékos, akkor ennek működnie kellene:


execute as @a[x=1, y=2, z=3, distance=..1] as @s run [parancs]


A distance=..1 ahhoz kell, hogy csak akkor érzékelje a játékost, hogyha 1 blokk távolságon belül van az 1 2 3 ponthoz.


Forrás: [link]

2023. febr. 26. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
1.13 fele változtak nagyot a parancsok és a szintaktikák. A dx, dy, dz azért nem jó 0-nak, mert akkor azt akarja, hogy milliárdod blokk pontosan azon a koordinátán legyél, a "distance=..1" (1 vagy annál kisebb távolság) ad neki mozgásteret
2023. márc. 6. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!