Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A számítógépes játékokban, mi...

A számítógépes játékokban, mi értelme a végtelenségig folytatódó, Nerf/Buff körnek?

Figyelt kérdés

Mostanság, rengeteg ilyet látok. Sokan azt mondják, hogy így "Nem lesz unalmas" a játék. Sokan pedig azt mondják, hogy azért csinálják ezt a fejlesztők, mert a játékosok-nak nem tetszik valami.


Ugyanakkor, ez pontatlan, mindig lesznek játékosok, akiknek nem fog tetszeni valami. Hogy őszinte legyek, nekem rendkívül elegem van ebből a Nerf/Buff dologból. Nézzünk rá egy játékra, ahol fejlődni kell mondjuk, van egy karaktered, van egy nagyon jól megépített támadásod, satöbbi. --> Majd jönnek a játékosok, akiknek nem tetszik, és 2-3 hét múlva, amit te csináltál, semmivé válik. Lehet, hogy csak 1%-ról beszélünk, de 1% már elrontja az összképet.


Csak nézzük meg a Drakensang példáját, a Dark Legacy után, jézus atyaúristen, az a játék szó szerint szellemvárossá vált.


Szóval, én nem tudom felfogni, hogy mégis mi értelme ennek. Ha egy fejlesztő "Izgalmas" dolgokat akar behozni egy játékba, akkor nem a meglévő dolgok értékeinek csökkentése, növelésével kéne törődni.


Azon kívül, amin még nagyon kiakadtam, CSGO Awp 5 golyó. Nem, nem játszok CSGO-t. A probléma az volt, hogy az Awp skin mérete ugyanakkora, de 5-el kevesebb golyó fér bele.


Végszó: "Bälänsz" (Balance), a véget nem érő balance, elmehet a francba.


2023. máj. 19. 16:33
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Több millió játékos olyan balance problémákat fedez fel, amit a kevesebb fejlesztő nem tud. Elképzelhető, hogy néha direkt csinálják a fejlesztők.
2023. máj. 19. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Értem, ezzel nincs is probléma. A probléma az, hogy a fejlesztők kényszert éreznek a "Balance"-ra néha. Bár az ő játékuk, természetesen.


De akkor is, van egy íratlan szabály, a játék készítésnél. Mégpedig az, hogy az elején derítsék ki azt, ami nem helyénvaló, ne pedig 3 év múlva. Ha 3 év múlva teszik, akkor elfog menni egy pár játékos.


Kevésnek tűnik, nem? De igen, csak hát. Most mondok egy példát, van egy 1000 fős minecraft szerver, 1 embert kibannolnak minden ok nélkül. Akkor én már nem fogok ott játszani többé. Nincs jogom játszani, még akkor se, ha az illető akit kibannoltak, nem is ismert személy volt általam.


A maradandóság az, ami előrehozná a játékokat, nem pedig az, hogy belenyúlnak egy egy régi dologba. Fegyelem nélkül nincs semmi.

2023. máj. 19. 16:52
 3/4 anonim ***** válasza:
46%

Mondjuk pont két hulladék játékkal példáztál(csgo és draken) de a lényeg igaz. K#rvára irritáló tud lenni a buff/nerf-elgetés. Pláne ha már van fix gear meg mindenet azt alakitgathatod át ezen tényező miatt mert gondoltak egyet és buff/nerf-eltek skilleken vagy cuccokon...


Volt is amit már ez miatt otthagytam mmmo-t.

2023. máj. 19. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Teljesen egyet értek. Úgyszintén, én nekem is volt játék, amit emiatt nem játszok már. Úgy viszont, ment a zöld mindkettőtöknek.
2023. máj. 19. 17:42

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!