Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Meddig nőnek az itemek erősség...

Meddig nőnek az itemek erősségben a Diablo 4-ben illetve a mobok is együtt fejlődnek a karakterrel?

Figyelt kérdés
Szóval nem sok tapasztalatom van diabloval főleg nem endgame szinten. Ami legjobban érdekel az, hogy meddig scale-elnek az itemek... Jönnek még erősebb cuccok 100 után, vagy ott elérnek majd egy BiS szintet és majd a kiegészítőkkel és az új contenttel jönnek erősebb cuccok mint WoW-ban? Köszi a válaszokat!

2023. jún. 10. 03:59
1 2
 1/11 Hellmano ***** válasza:
100%
Az end game gyakorlatilag arról szól, hogy egyre jobb cuccokat, alapanyagokat szerezz, amiből mindig tudsz húzni az adott itemen. Mindegyiknek meg van a plafonja persze, de hogy pont olyant tudjál craftolni vagy kiessen arra nem sok esély vagy rengeteg játékidő/szerencse is kell. Igen a mobok ereje, mindig emelkedik a tiédhez.
2023. jún. 10. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
A világ nehézségétől (World Tier) függ a drop értéke- Nightmare szinten jönnek a Sacred és Unique tárgyak, Tormenten pedig az Ancestral-ok.
2023. jún. 10. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Köszi. fognak bevezetni idővel egyéb nehézségi fokozatokat? Mivel egy live service játék, elképzelhetőnek tartom, de pl. a D3 esetében fogalmam sincs hogy már az elején elment T16-ig vagy pedig fokozatosan adták az egyre nehezebb fokozatokat? Mert pl. Diablo Immortalt játszottam kb egy éve, akkor volt Hell IV a max, most újra elkezdtem, már Hell VIII a legerősebb fokozat, emiatt kérdem...
2023. jún. 10. 14:11
 4/11 Hellmano ***** válasza:
100%
A diablo 3-ban először 4 nehézségi fokozat volt és mind a 4-et végig kellett játszani, hogy megkapd a végső achi-t érte. Sokkal nehezebb volt a játék megjelenéskor, mint utána a Torment xy nehézségi fokozatk... csak ugye sok volt a sírás, hogy túl nehéz lett és nerfelték az egész játékot. Én hardcore-ban megszereztem az összes achi-t a nerf elött, akkor nagy számnak számított, mert tényleg igazi nehézség volt benne, mint anno a 2. résznél hc-ban.
2023. jún. 10. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Egy órája kb megvettem. Köszi mindenkinek a válaszokat!
2023. jún. 12. 14:16
 6/11 Hellmano ***** válasza:
100%
Nem fogod megbánni, brutálisan jó lett a játék és ez nem sablon duma!
2023. jún. 12. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

A Diablo 3-ban az évek során folyamatos volt a power creep. Azaz újabb és újabb balansz patch-ekkel egyre több gyengébb build hirtelen erősebb lett. És utána további patch-ekben felzárkóztatták a lemaradt buildeket ezekhez. Sosem az erőseket nerfelték. És ahogy erősödtek a buildek, tettek be új Torment szinteket. Lett először Torment 10, aztán 13, aztán 16.


De igazából nem számított, mert a Greater Rift-ek 150-ig mentek már a megjelenésüktől, de az elején egy 50-60-ast is nehéz volt leverni. Aztán az évek során a power creep-pel egyre magasabbra tudtak a playerek jutni. Ma pedig már a 150-est is le lehet egyedül ütni viszonylag könnyen.


Diablo 4-ben nagyon hasonlóak a Nightmare Dungeonok ehhez, abból is elérhető már nagyon magas szintű, de senki nem tudja még leverni.

2023. jún. 14. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

63-mas rogue-ommal max 15. Nightmare Dungeont próbáltam. Lehet ment volna nagyobb is de már ez is érezthetően erős volt (WT III). Az előbb lett meg a World Tier IV. A Nightmare fő feladata a glyphek fejlesztése ugyanis ez az egyetlen mód a fejlesztésükre.


Nagy átlagban tetszik a játék bár még nagyon üres, lehetne még benne bőven content. Pl. Immortalban legalább 2-3x ennyi végezhető dolog van és az ugye ingyenes. Meg azért vannak bugok rendesen. Olyan az egész mintha még egy elnyújtott béta verzióban lenne még. Bízom benne hogy hoznak a jövőben még be új dolgokat. Pl ami nekem tetszett Immortal-ba az a Bestiary könyv. 150 körüli állat van benne és fel kell oldani mindet egyenként úgy, hogy a mobok esszenciát dobnak és 10-et tudsz beváltani egy random oldalra. Nagy csavar az egészben, hogy nem a feloldatlan oldalak közül választ random egyet, hanem az összes közül. És ha már pont fel van oldva ami kijött akkor ez van :D Az elején még aligha előfordul viszont a vége felé milyen idegfeszítő lehet már :D Ja meg cuccokat is kapsz mikor beadod az esszenciákat. Ami még jó az a Bounty rendszer. De ezeken kívül millió dolog van még DI-ban... Ezzel ellentétben D4-ben kapunk egy Helltide-ot(ami tökre tetszik), egy nightmare dungeon rendszert, whispereket és hát kb ennyi. Ami még újdonság esetleg a mount meg a különféle gyűjthető alapanyagok és a craftolás. Az item craftolás viszont alap a diablokba, D4-ben meg nincs. Ezek mind eltörpülnek az Immortal tartalma mellett.


Nekem kb ez a véleményem így egy hét után a játékról, remélem idővel pozitív irányba fog változni.

2023. jún. 21. 01:01
 9/11 anonim ***** válasza:

#8: Lásd párhuzamként CoD Mobile és a "rendes" CoD-ok esetét. A mobilos változatban már megjelenéskor több pálya, fegyver, játszható karakter volt, mint az aktuális "nagy testvérben" (MW2019), ez azóta pedig a többszörösére nőtt. Olyan alapfunkciókról nem is szólva, mint a testre szabható lőtér, a pontos fegyverstatisztikák, stb, amik még mindig nincsenek benne a "nagy CoD-ban.

És mégis a mobil gamingről hajtogatják az okosok, hogy pay to win, pénzlehúzás, stb. Pedig sokszor pont az ellenkezője igaz.

2023. jún. 21. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 Hellmano ***** válasza:
#8 a szörnylapok tényleg jók voltak az Immortal-ban, de én magával a játékkal nem tudtam sokat játszani, mert nekem nem adta összességében. Én is épp Tormment fokozat elött állok. Magát a Fallen Templomot már kitudom pucolni, de a végső boss, még kifog rajtam. Azt feléig tudtam leverni azt hagytam a fenébe 5 próbálkozás után. Még 1-2 paragon tulajdonság meg max. 2 szint azt meg lesz az is. Most vagyok 65-ös szinten.
2023. jún. 21. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!