Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Milyen változásokat szeretnéte...

Milyen változásokat szeretnétek látni a következő The Elder Scrolls játékban a Skyrimhoz képest?

Figyelt kérdés
Lehet történet, történetvezetés, játékmechanika.

2023. júl. 8. 08:54
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Többféle választási lehetőség és végkimenetel legalább a főbb küldetéssorok esetén. Illetve a Fallout 4 settlement build rendszerenek valamiféle implementálása.
2023. júl. 8. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Engine úgy teljesen.
2023. júl. 8. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Kihajítani az engine-t, egyetlen bitje se maradjon. 15 éve pofozgatják és keresztelgetik át, de ugyanazok a bugok vannak benne, mint a Fallout 3-ban. Ideje már egy szép, stabil motorra váltani, megtartva a modolhatóságot.
2023. júl. 8. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Nagyobb pálya.
2023. júl. 8. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

Hajaj...


1.) A karakterkészítés visszahozása. A Skyrimban már csak avatár készítés volt. Választottál fajt, nemet, aztán eldöntötted, hogy nézzen ki. A fajok közötti különbségeket növelni kellene, legyenek karakter statok, primary, major, minor, miscellaneous skillek. Ez lehetne korlátozva, hogy primary skill 100-as szintig fejlesthető, major mondjuk 85-ig, minor 70-ig miscellaneous 50-ig. Visszajöhetnének az erősségek és gyengeségek. Szóval kb. egy fejlesztett Daggerfall karakterkészítés.


2.) A világ ne szinteződjön a játékossal. Legyen starter area és endgame area. A quest rewardok is ezt kövessék. Ne legyen olyan, hogy ha korán csinálsz meg valamit, akkor a legendás jutalom kardod egy alap acél kard 2 pont tűz sebzéssel, ha meg későn, akkor ebony 25 pont tűz sebzéssel.


3.) A smithing skillt dobják ki, hozzák vissza az Armorer skillt. Hozzák vissza a spell craftingot. Hozzák vissza az acrobatics skillt. Hozzák vissza az unarmed skillt.


4.) Legyenek kreatívak a perk rendszerrel. Ne csak sima bónusz sebzés meg bónusz páncél.


5.) Legyenek kreatívabbak a fegyverekkel és páncélokkal. Eddig az volt, hogy a magasabb szintű simán nagyobbat sebez/véd, arányosan nehezebb és arányosan többe kerül. Legyen köztük minőségi különbség is.


6.) Hozzák vissza a fatigue rendszert.


7.) Hozzák vissza, hogy városonként vannak guild hall-ok, ahol a guildhez releváns questeket kell végrehajtani az előrehaladáshoz.


8.) Guildekben a csatlakozásnak/előrehaladásnak legyen feltétele releváns skillek szintje. Így például ha barbár karaktert játszol, akkor nem lehetsz a mágus guild vezetője, sőt, esetleg nem is csatlakozhatsz a guildhez, esetleg csak mint legalacsonyabb szintű lóti-futi. Az illegális guildekhez csatlakozás ne legyen magától értetődő, hogy csak odasétál hozzád valaki és felajánlja.


Például a tolvaj guildnél legyen mondjuk, hogy ha zsebtolvajlással összeszedtél 1000 septim értéket vagy sima lopással 5000-et, elkezd spawnolni egy csukjás alak a fogadókban és ha elmész mellette, megjegyzéseket tesz, hogy párbeszédet provokáljon, illetve ha börtönbe kerülsz, akkor egy cellatárson keresztül próbálnak beszervezni. Szerintem kicsit életszerűbb, minthogy random odasétál hozzád a guild master és átnyújt egy aranyozott szegélyes meghívót, mint a Skyrimban.


A Dark Brotherhood esetében viszont a Skyrim csinálta jobban. Nem tetszett az Oblivionban, hogy megöltél egy random ártatlant és ez rögtön kvalifikálttá tesz orgyilkosnak. Az egyik trigger feltétel a csatlakozáshoz lehetne bizonyos számú stealth kill, a másik egy Skyrimhoz hasonló bérgyilkos side quest.


Harmadik trigger feltétel mindkét illegális guildhez egy nyomozás (unmarked quest), ami elvezet egy taghoz. Valami, ami azért kicsit bonyolultabb, mint lefizetni egy koldust, mint az Oblivionban.


9.) Különválasztanám az ingatlanvásárlást és a városvezetéssel való interakciót. Az ingatlanvásárlás feltétele legyen a pénz, és hogy nem köröznek az adott régióban. Viszont ne legyen olyan, hogy csak úgy ismeretlen senkiként odasétálsz a helyi kiskirályhoz. Vagy egy bizonyos szint fölé kell növelned a hírneved az adott régióban side questezéssel, vagy magasrangú valakinek kell lenned. Például a kiskirály jobbkeze egy másik régióban (Thane rang a Skyrimban) vagy magas rang az egyik legális guildben (a guild master alatt legfeljebb 2 szinttel), emellett elehetne bebocsátást nyerni hivatalos ügyben rang nélkül, ha valaki fontos ember küld, de a kiskirály maga jobbára csak azzal az üggyel kapcsolatban áll veled szóba.


Ezer ötletem lenne még, de már ez is egy regény.

2023. júl. 8. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%

Ja, még valami nagyon fontos!


10.) Tervezzék a játékot objective markerek nélkül! Lehetnek benne kikapcsolhatók, de a kikapcsolás nem opció, hogyha a játékot alapvetően úgy tervezik, hogy az NPC-k és a környezet nem adják meg a szükséges információkat, hogy nélküle is boldogulj.

2023. júl. 8. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
29%

Sokaknak nem elég északi jellegű a játék. Játszódjon az északi-sarkon.


Akkor már csak jó lesz.

2023. júl. 10. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
29%

És legyenek benne eszkimók, akik kinyírják a keltákat.


B*zi kelták.

2023. júl. 10. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 Saxpianikon válasza:
5.ös válaszolóval nagyon egyet értek, de még valami. A döntésnek legyen jelentősége. Gyakorlatilag a skyrimben akárhogy döntesz a végkifejletet nem nagyon befolyásolja. Pl a vámpíros mellékszálnál miért nem dönthetek úgy, hogy Hacont nem ölöm meg, miért kell mindenképp elárulnom? Én pl azt a legendás íjat ami elhozza a sötétséget simán mint egy gonosz karakter, főleg hogy vámpír vagyok alkalmaztam volna, de nem lehet. Legtöbbször akárhogy válaszolsz semmiben nem változtatja meg az események végkimenetelét.
nov. 5. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
A vámpíros dlcben szerintem pont volt 2 féle befejezés.
nov. 5. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!