Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Roxforttal kapcsolatban...

Roxforttal kapcsolatban (Hogwarts Legacy) megválaszolna valaki pár kérdést?

Figyelt kérdés

Szóval a játék ugye Harry Potter története előtt játszódik. (Itt kicsit kitérnék a wikipédiára, mert ugye a játékban Phineas N. Black az igazgató, aki 1846-tól 1900-ig volt hivatalban. A wiki azt írja, hogy Dippet igazgató - aki Dumbledore elődje - csak 1925-től volt igazgató. Mi volt azalatt a 25 év alatt a Roxforttal? Bár Dily Derwent és Black közti időszak is nagyon érdekelne, mert Derwent 1768-ig volt igazgató, az utódja, Black pedig 1846-tól. Azalatt a 78 év alatt nem volt igazgató, vagy mi? Tudom, elkanyarodtam egy kicsit, csak a wikipédián találtam ezt az érdekességet és gondoltam, hátha tud róla valaki valamit mondani.)

Nos ami érdekelne a játékkal kapcsolatbam:

Ollivander pálcaboltja, már akkor is Ollivander's volt. De a játékban egy öreg fószer van. Lehet hülyeség, hogy megkérdezem, de akkor ő annnak az Ollivandernek az apja, akit a filmekben is láthatunk?

Másik kérdésem, hogy hogyan változhatott ennyit a Roxfort 100 év alatt? Vegyük pl. a nagytermet. Sokkal kisebb, a végén pedig nem egyenes emelvény van a tanári asztaloknak, hanem ívelt... oké, utóbbira fogjuk rá, hogy felújították/megváltoztatták. Viszont mégis sokkal kisebbnek hat. Nem tudom miért. Maga a nagyterem sem onnan nyílik, ahonnan most, csakúgy, mint a Griffendél klubhelyisége sem. Harry korában a nagyléocsőház 7. emeletén található a Kövér Dáma portréja egyből a lépcsőnél. A játékban viszont egy hosszú folyosó végén. Na erre mi a magyarázat? Ezen kívül nem egy olyan helyiségbe botlottam bele, ami manapság már nincs is. HP filmekből is ismerhetjük nagyrészt a Roxfortot, illetve a HP és a félvér herceg PC játékot is végig játszottam már, amin a filmekhez hűen van ábrázolva a kastély, szinte mindent becsukott szemmel megtalálnék, de ez annyira más. Sokminden eltér a mai Roxforttól. Mindössze 100 év leforgása alatt eltűntek helyiségek, lépcsők a kastélyból?



2023. júl. 29. 18:50
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
A sztorihoz nem tudok hozzászólni, de az hogy miért nem stimmel a kialakítás az biztos, hogy 100%ban játék design. Vagyis eltérnek az eredetitől, mert rontaná a játszhatóságot vagy az esztétikai kinézetét a játéknak. Roxfort, mint sok más kitalált helyszín csak fejben és papíron létezett sokáig, ennek átültetése filmbe vagy játékba teljesen más élményt nyújt és a grafikusok feladata, hogy úgy alakítsák ki a belső tereket, hogy ne legyenek unalmasak. A méretezés beli különbségek legtöbbször két dologból fakadnak: 1. a terek méretét korlátozza, hogy a játéknak futni kell jól rengeteg fajta gépen és sokat lehet spórolni kisebb tereken, 2. a reálisan épített hatalmas építményekben rendszeresen oda vissza közlekedni fárasztó és idegesítő egy idő után. Oké ha csak egyik irányból a másikba sétálsz párszor, de komoly kutatások és statisztikák vannak arról, hogy mennyi id ő után érzi úgy egy játékos, hogy elege van az előre nyomva tartásából csak azért, hogy átjusson egy termen századszorra.
2023. júl. 30. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm a választ. Csak furcsáltam, hogy a leglényegesebb, vagy hogy úgy mondjam legikonikusabb helyeket másképp és más helyszínen tüntetik fel. De értem, amit mondasz. Köszi szépen!
2023. júl. 31. 00:15

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!