Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Az MMORPG játékok szerintetek...

Az MMORPG játékok szerintetek nem butaságok?

Figyelt kérdés

Nem értem meg egyszerűen, hogy mitől számítanak játéknak.


Ha játszani akarsz egy FPS-el (pl. Counter Strike) akkor elindítod, bemész valami szerverre és máris lehet lőni egymást.


Egy történet-alapú játékban (pl. GTA 4) belépsz és folytatod a történetet az elmentésnél, vagy kezded az elején hozzá meg lehet csinálni más mellékdolgokat is szórakozásképpen.


Egy stratégiai játékban (pl. Starcraft) szervezel egy meccset és egyből lehet bázist építéni, egységeket fejleszteni, majd támadni.



Nade egy ilyen MMORPG-ben? Belépsz, karaktert kell kezdeni, és amíg nem ölsz meg 50000 disznót, vagy nem csinálsz meg 1000 küldetést, amik nagyjából mind arról szólnak, hogy elviszel 30 ork körmöt, 10 békanyálat és 1000 fűzfakérget Merlinnek addig jóformán semmit se tudsz csinálni a játékban mert nem vagy elég fejlett.


Vagyis be kell lépni, karit kell csinálni és meg kell ölni 50000 disznót, mindezt azért, hogy elkezdhess játszani. Ez nem paradoxon? Az 50000 disznó megölése nem inkább munka, mint játék? És ha legálisan csinálod akkor mindezt havidíjért.



Ki akarna kockulni a csomó küldetés megcsinálásaval, vagy a monoton szörnydarálással, amikor azokat az élményeket, amiket ezután a felfejlődés után szerezhetsz a játékban, (egymás ellen harcolás, szociális érintkezés a játékban) megkapod bármilyen fejlett multiplayer játékban, ahol belépsz és egyből csinálhatsz ilyeneket?


2012. jan. 5. 14:17
 1/7 anonim ***** válasza:

Szerintem egyáltalán nem butaság. Egy másik játékos ugyan ezt tudná mondani egy FPS-ről. Például mi jó van abban, hogy belépsz egy szerverre, és lősz, lősz, lősz, és csak gyűjtöd a frageket? Ha jobban belegondolsz, sokkal értelmesebb a szörnyvadászás, ami miatt mindenféle "ajándék" tárgyakat kapsz, mint hogy a semmiért lelőni pár tíz darab játékost.

Minden csak nézőpont kérdése. A GTA 4 is RPG-nek számít, mivel egy karaktert irányítasz, az MMORPG-től annyi benne a különbség, hogy nem interneten keresztül játsza sok-sok ember együtt, hanem sok-sok ember külön, egyedül játssza. Az MMORPG-k fantáziavilága is lehet érdekes, ugyan úgy, mint az FPS-ek terroristaellenes hadjáratai is. Ha van egy nagyobb közösség, akár egy 30-40 játékosból álló klán, akár 4-5 jóbarát, akik együtt játszanak, nagyon jól elszórakozhatnak. Ismét ugyan ez van az FPS-ekkel is. Csapatban jobb játszani. És azt mondom, hogy próbálj ki egyet, hátha bejön, és ne a South Park WoW-os részéből informálódj(50000disznós példádból következtetek erre.)

2012. jan. 5. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

3 MMORPG-t is kipróbáltam: WOW, Ragnarok Online, és valami harmadik aminek a nevét elfelejtettem, de a WOW-ra hasonlított kinézetben és a RO-ra játékmenetben.


A WOW-ban 2 lehetőség van kezdőként: Csinálni a küldetéseket, vagy ölni a szörnyeket. A szörnyölés monoton, a küldetések durván kétfélében merülnek ki: Hozd el a következő szörnyek által dobott tárgyakat (magyarul ölj egy csomó szörnyet, de eredeti) vagy vidd el ezt a levelet/gyűrűt/kotont a kontinens másik felére gyalog.


A RO-ban nincsenek küldetések, csak szörnyeket lehet ölni, ellenben van rengeteg féle kaszt, és egy eléggé magas fejlődési szamárlétra, aminek ha a háromnegyedén nem mész át, szarba se néznek a többiek.


A harmadikban is csak szörnyölés volt meg valami furcsa küldetések, azzal annyira nem játszottam.



Miközben 1 óra alatt egy MMORPG-ben csináltam egy karit és felfejlődtem mondjuk 4 szintet 1000 béka kivégzésével vagy 3 levél transzkontinentális postázásával (szigorúan gyalog, a T-rexekkel teli erdőn át), azzal párhuzamosan a Counter Strike-ban 5 meccsen vagyok túl, a GTA 4-ben pedig megismertem Liberty City-t, randiztam egy csajjal és elintéztem pár albán pénzbehajtót.


És ha nagynehezen felfejlődsz egy MMORPG-ben maximális szintre akkor mi lesz? Elkezdhetsz másik playerek ellen harcolni, csapatharcokban részt venni, szórakozni, olyan dolgokat amiket más típusú online játékokban a kezdettől fogva tudtál volna csinálni.

2012. jan. 5. 15:14
 3/7 anonim ***** válasza:
Neked lehet butaság másnak viszont ez is örömet okoz az ilyen játék míg lehet hogy a cs és a starcraft nem köti le. Én kipróbáltam az old republicot és ott sokkal jobb küldetések vannak mint egy átlag mmorpg-ben.Havidíjban igazad van én nem fizetnék játékért havidíjat de ha ők szeretik miért ne?És egyre több mmo lesz ingyenes.
2012. jan. 5. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Szerintem pedig pont az fps játékok a butaságok.. unalmas csak egymást lövitek orákon át ..A másik meg a wow 1 kultura más országokban .. kb életstilus..
2012. jan. 5. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
ha játszottal a wowal kezdönként lehet nem vetted észre de ugy van elkészítve hogy rohadt gyorsan fel tudsz menni max szintre (még wotlk-ban klántársam kezdett egy kiskarit 5 nap alatt felhuzta napi 3 óra játékal és kétszer 2 segítséget) más játékokban ahol lassab a fejlödés pedig probálják érdekes küldetéseket is bele vinni de egyébként akkor is egy mmorpg szerepjáték lehet hülye példa de nem úgy születsz meg hogy van pénzed családod kocsid házad stb. meg kell dolgoznod érte egy rpg ugyanilyen meg kell dolgoznod érte hogy jó játékos legyél
2012. jan. 5. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

kinek a pap, kinek a papne

1 mmorpg sok lehetoseget meg jatekstilust nyujt, es ha kicsitt jobban megnezed sok jatekban fejlodni kell h legyen valamid, cs-ben olsz h legyen penzed fegyora, starcraftban epitgetsz h legyen sereged, sot, szerintem gta-ban sem boldogulsz sokaig 1 pisztoly-al

2012. jan. 5. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Igaz, régi a kérdés, de válaszolok rá én is, hátha valaki keresőbe beírja a kulcsszavakat és beleolvas még.


Az MMORPG olyan igazából, mint te magad. Neked is van 1 életed ugyebár: reggel felkelsz, megeszed a kedvenc reggelid, kihívod azokat a barátokat játszani, akiket kedvelsz, ismersz, délután elmész a boltba veszel egy kis harapnivalót vagy nyalsz egy fagyit, kicsit később lenyírod a füvet, este megnézed a filmet, lefekszel aludni.


Az MMORPG-ban voltaképpen ugyanezt teszed egy virtuális világban. Ott is saját magadat alakítod, csak mindezt egy olyan világban, ahol a barátaidat alig ismered, és nem éppen focizni fogtok, hanem npc-ket öldösni, fejlődni együtt. A fűnyírást felváltja a küldetés megcsinálása, a filmnézést meg a játék látványvilága.

Az MMORPG azért is jó, mert 100%-ban a saját elképzeléseidnek megfelelően cselekedhetsz. Mint ahogyan a valós életben sem szabják meg azt neked, hogy mikor tanulj, tévézz, aludj, játssz, egyél, dolgozz - a játékban is szabadon érvényesítheted az akaratod, vagyis a magad ura lehetsz: úgy fejlődsz ahogy akarsz. Pl. sehogy, és inkább barátkozol másokkal, vagy elindulsz 1 irányba valamerre, aztán a szerencse legyen veled, vagy szigorúan követed a küldetési parancsokat, esetleg barátokat megkérsz, hogy együtt fejlődhess velük.

Összefoglalva az egészet, az MMORPG a 2. virtuális életed.

2012. júl. 22. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!