Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Hogy lehet Minecraftban saját...

Hogy lehet Minecraftban saját szervert csinálni?

Figyelt kérdés

Elég pontos leírás kéne,mert kezdő vagyok XD

Vagy ha én nem csinálhatok,akkor egy ismerősömére csatlakozni??



2012. nov. 2. 12:13
 1/3 anonim válasza:

[link]

Sztem ez a legjobb módja a saját minecraft szeró készítésének, mert itt még saját köpönyeget és skint is beállíthatsz kedved szerint:)

A lényege, hogy kell, hogy legyen egy minecraft.net-es felhasználód, meg 1 gmail accod + javaslom a hamachi használatát. Aztán ezen a megadott honlapon a downloads menüből letöltheted a szerverfájlt, és a játék exe fájlját. A szerverfájlt egyszerűen el kell indítanod, és már meg is van a szerver. Amikor elindítottad a szerverfájlt megjelenik 1 properties nevű doc. fájl. Na itt lép képbe a hamachi. Ez a progi teremti meg a gépeitek között az összeköttetést. Itt annyi a teendő, hogy csinálsz 1 hamachi szobát, megadod annak a felh, jelszavát a haverodnak, hogy ő is tudjon csatlakozni. Te ezekután kimásolod a hamachi ip címedet, és a properties fájlon belül a server ipjéhez bemásolod ( lásd. server-ip=5.147.234.21). Innentől már zsírul megy a szeró, a haverodnak csak a minecraft exét elindítva ingame kell csatlakozni az ip címedhez és mehet a játék. A hozzászólásom elején feltüntetett honlapcímen pedig úgy tudod a skint, a köpönyeget megcsinálni, hogy a honlapon belépsz , majd a felhasználónevedre kattintva a settingsnél lesz elérhető a változtatási lehetőség. Javaslom a www.minecraftskins.com oldalt, vagy a www.minecraftcapes.com -ot. Remélem segítettem, ha valahol elakadsz csak írj. 18F

2012. nov. 2. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
404 Not Found az oldalon
2013. ápr. 4. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:

[link]

Egyébként mit vársz egy közel fél éves linktől?:D

2013. ápr. 9. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: