Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » LoL ( League of Legends) még...

LoL ( League of Legends) még kezdő vagyok, melyik olcsóbb championt lenne érdemes megvennem? Rövidítéseket valaki el tudná magyarázni?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Na még most kezdtem el játszani, azt szeretném kérdezni, hogy melyik az a champion, amelyiket könnyű kezelni és elég erős is:)?! Én cho'gat-ot néztem ki, tesóm azt vagy jaxot ajánlotta, ezek mennyire jók? Ja, és hogy ha ajánlasz valamit, légyszi mond meg, hogy mit vegyek neki ( damage, élet stb.)! Support karaktereknek milyen képességeik vannak? mi a feladatuk? milyen nehéz kezelni?

És még a rövidítésekre is kíváncsi lennék, melyik mit jelent pl: ks, gj

Előre is nagyon köszi!

Vagy ha van plusz infód a game-ről ami jól jöhet egy kezdőnek, azt is leírhatod:) köszi:)



2012. dec. 28. 11:44
1 2 3
 1/21 anonim válasza:
100%

Hali! Szerintem kezdésnek egy ashe-t vegyél, de ha 1350esek között vacillálsz akkor inkább jax, mert vele talán könnyebb jól játszani.Szerintem vegyél neki ability powert és életet.

Minden support hősnek más képessége van(minden hősnek).A feladatuk az, hogy bottom(bot)/alsó/ lanen támogasság az ad carry-t.Az ad carry, egy olyan hős aki szintén bot lanen megy és ő csinálja a legtöbb sebzést teamfightban(harcban).A support feladata, hogy megvédje vagy segítsen neki megölni egy másik hőst.A sup. hősök legtöbbször tudnak heal-elni, vagy stunnolni,slowolni, tehát az ő feladatuk nem a sebzés hanem inkább a támogatás.Hoghya most kezdted a játékot nem ajánlom, hogy supportolással kedzj mert ez eléggé elveheti a kedved a további játéktól,mivel néha nem a te hibád pl. ha megölik az ad carry-t akkor is elkezd b*szogatni chaten stb.Tehát szerintem ne kezdj supportolással, meg kis szinteken igazából legtöbbször nincs is support.

Rövidítések: ks(killsteal):öléslopás ha magyarra akarjuk fordítani tehát valaki lesebzi teljesen az ellenfelet te pedig beleütsz egyet és tiéd a kill na az a ks.

gj: good job-szép munka