WoW.4.3.4. Discipline Priest dps. PVP?
Sziasztok! Az elsőre talán beteges őrültségnek hangzó kérdésem inkább mások tapasztalataira térne ki.
A World of Warcraft 4.3.4-es kiegészítőjében ugyebár 3 priest specializáció létezik, amiből 2 (Holy, Discipline) alapvetően gyógyító szerepet tölt be.
Régóta játszok disc és shadow talenten, de már a fejlődés elején (10-15 lvl körül)is szúrta a szememet, hogy a discipline ágon rengeteg dps-re hajazó hatással erősíthetem magam.
Ezek a hatások (glyphek, talentek) :
-Twin Disciplines: Minden shadow és holy sebzést és gyógyítást növel 6%-al.
-Evangelism: 5 alkalommal stackelhető, 5 stack esetén 20% sebzésbónuszt okozó talent, amit a Smite és Holy Fire stackel és a Smite, Holy Fire és Penance sebzését erősíti.
-Atonement: A Smite és Holy Fire varázslatokból származó sebzés 100%-ával gyógyítjuk a közelben lévő, legkevesebb életerővel rendelkező, barátságos célpontot. Ha úgy adódik, a priest önmaga is gyógyul tőle.
-Reflective Shield: a Power Word: Shield kévességünk visszaver minden sebzésből 45%-ot.
-Train of Thought: Minden Smite találat 100%-os eséllyel redukálja a Penance cooldownját.
-Drakness: Spell haste növekedés 3%-al.
(shadow ág)
-Improved Shadow Word: Pain: 6%-al növeli az említett spell sebzését.
(shadow ág)
-Improved Devouring Plague: az említett DoT képesség felhelyezésekkor instant megsebezzünk a teljes hatásának 30%-át.
(shadow ág)
-Twisted Faith: 2%-al növeli a shadow spellek sebzését és a spirit 100%-ából hit ratinget nyerünk.
(shadow ág)
Glyphek:
-Glyph of Smite: a Smite spell 20%-al növekszik, ha Holy Fire DoT-ja alatt lévő ellenfélre kasztoljuk.
-Divine Accuracy: 18%-al növeli a Holy Fire és Smite találati esélyét.
Ez így nyilván nem túl sokat mondó, úgyhogy nézzünk egy kis elméleti gyakorlatot.
Egy olyan állapotban mértek a dolgok kapacitását, amiben talán minden játékos játszott egy rövid ideig legalább egy karakterén, hogy legyen összehasonlítási alap. Ez az állapot egy gemeletlen, anchantolantlan Vicious Gladiator gear.
Smite: 1,7sec cast idő, 8k sebzés, 5/5 Evangelismen 9,8k sebzés
Holy Fire: 1,3 sec cast idő, 10+2,1k sebzés, 5/5 Evangelismen 12,5+2,8k sebzés.
Penance: channeled 13,5k sebzés, 5/5 Evangelismen 17,5 k sebzés.
Mind Spike: 1,25 sec cast time, 9k sebzés.
Mind Blast: 1,25 sec cast, 12k sebzés, 3Mind Spike stacken 17k biztos crit sebzés.
Shadow Word: Pain: 7x 1,7k sebzés
Devouring Plague: 15k sebzés 24 sec alatt (esetleg + 5k talentelve)
SW:D: 25% hp alatt 9k instant sebzés (Glyphelve 2x9k + 12% manaregeneráció)
Power Word: Shield: 25k absorb, tehát kb. 12k sebzés a leütés sebességétől függően.
Természetesen nem arra célzok, hogy egy Discipline priest valaha le tudna tolni olyan dps-t, mint egy mage vagy hunter. Csak azzal a gondolattal játszottam, hogy egy speciális talenttel és glyphekkel egy disc-priest talán egy eredményes, defenzív játékstílusra alapozó dps karakter lehetne, amiben segítené a shadow ághoz képest mért jóval tűrhetőbb manakapacitás, amit a +15% intelligenciás talent bónusznak köszönhet (ami ugye + sebzést is biztosít). Emellett a passzív defenzivitása is meglepően magas, ha figyelembe vesszük, hogy egy glyphelt Inner Fire-el a fentebb említett gearban 16k armorja van + a Focused Will további 30%-al csökkent minden bejövő sebzést 2/2 stacken, ami elég sűrűn felpakolódik. Szóval egy afféle heal-dps hibrid specializációra gondolok egy erre kialakított talentrendszerrel.
Mindenképpen ki fogom próbálni ezt a játékstílust, ha lesz egy kicsitt huzamosabb szabadidőm. Csak azért írtam ide, hogy megkérdezzem, van-e olyan játékos, aki már kipróbálta ezt a mechanizmust, és milyen tapasztalatokat gyűjtött ezzel kapcsolatban, vagy aki még nem, az mit gondol erről a variációról a leírtak alapján.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!