Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Azok, akik végigvitték vagy...

Azok, akik végigvitték vagy sokáig eljutottak a Dragon Age Inquisitionben: nektek hogy tetszett?

Figyelt kérdés

Kíváncsi lennék hosszabb és kifejtett véleményekre a játékkal kapcsolatban. Nézegettem metacriticen ezeket, de a PC-sek már azért képesek leszavazni 0-ra valamit, ha a port szar, a tartalmat pedig nen nézik, csak fröcsögnek. Nyilván a konzolosoknál is sok az ilyen, de abban a körben nem mozgok. Nálam egy játék ha nincs tele bugokkal és van benne tartalom minimum 10/4.

Ha lehet spoilermentesen, nem játszottam még végig.


Elításokért elnézést, de az érintőképernyőt szoknon kell.


A normális válaszokat pedig köszönöm! :)


2016. máj. 14. 10:38
 1/3 anonim ***** válasza:

Nekem pont az első két rész nem tetszett, az Inquisitiont meg háromszor nyomtam végig. A legtöbb ember el sem jut odáig, hogy beinduljon a sztori (kb. 30 óra után). Ez a legnagyobb baj ezzel a játékkal: túl sok, túl hosszú, túl tartalmas.

Persze a Skyrimnél senki sem rinyált azért, hogy szar a sztori (pedig az volt), vagy hogy a WEitcher 3-ban túl sok az "ölj meg 10 izét- hozz 20 hogyishíjjákot" küldetés (pedig borzalmasan sok ilyen volt).

2016. máj. 14. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

DA: Origins - 700 óra

DA2 - 500 óra

DA: Inquisition - 80 óra


Ami pozitívum:

-Végre lehet ugrani, így sokkal több hely bejárható

-érdekes történet

-hozza a dragon age érzést

-területek 1-2 nagyobb bejárható terület, sok küldivel

-mobok - VÉGRE ha jéggel csapkodod a zombit az kisebb sebzést kap, míg a tűzsárkányra a tűz spellek 75%-kal kisebbet ütnek, ideje volt valami resistance rendszert berakni

-lovak - nagy területekhez kell is, elég hasznosak

-inkvizíciós tábla/haditérkép - a csicskákkal gyűjthetsz informátorokat, pénzt, tárgyakat, NAGYON sok az opció benne.

-saját vár - ez nagyon odab*sz, el lett találva ahogy kell


negatívum:

-katasztrofális AI. Régebbieknél volt lehetőség taktika húzására, aminél akár 14 pontban meghatározhattad mit csináljon a csapattársad. Pl ha csapattárs hp-ja 25% alatt van, gyógyít. Ha valaki meghalt, újraélesztés, ha 2 vagy több hulola van tömeges felélesztés, ha közelharcos megtámad fuss el, stb stb.

Itt kimerül abban, hogy Intelligens AI vagy sima AI. A játék egyik fő eleme a sárkányvadászat. Ezzel az AI megoldással NEM LEHET leölni őket KÖNNYŰ szint felett. Megütnek, odarohannak hozzád, puff instant 4 hulla, előröl. De ez komolyabb harcoknál is pont így van. Ez a leghatalmasabb rossz pontja a játéknak.

-közös gyógyitalok. Elsőre érdekes, de hogy max 8 potid lehet (vagy 12 ha kihúzod), és a gyökér bot megiszik azonnal 4-et mert lesebződik, azért szánalmas. Régiben sz*ptam érte, de kraftoltam 40 nagy potit és a tank túlélte a komolyabb csatákat is. Hát itt nem.

-területek - az 1-2 nagyobb helyen kívül szánalmasan lineáris, mész előre és gyapsz, viszlát.

-mágus - Minden DA játékban a mágus volt a kedvenc kasztom. Ezt sikeresen kiherélték, fellógatták majd a belét is kivágták. A mágus tud gyógyítani? Nem. A területi sebzésnek van nála értelme itt? Nem, mert xart se üt. Kirakhatsz 40 féle gyorsgombot alulra hogy bármelyik spelledet könnyedén elérd, akár valami különleges potit akarsz betolni stb? Nem, van 4 gombod, osztd be (magyarán sz*pd le magad).



Összegzésem:

Érdekes játék lett, nagy területekkel, érdekes karakterekkel, jó szörnyekkel, sok szép és jó újítással, de a szintet láthatóan levitték 16 éves tini korra. Értem én, hogy a régiekben sokat lehetett szívni a taktika beállításával, de pont ez volt a lényege, hogy mindenki a saját játékstílusára szabhatta a játékot. Sárkány gyilok szánalmas a hülyébbnél hülyébb AI csapattársak miatt. A történet itt nem annyira magával ragadó, mint az előző részekben, inkább ilyen filler/kitöltés szerű. Volt egy érdekes alapötlet, ami nem lett igazán kiaknázva, nem ágazik szét annyira a történet, mint lehetne, kevés benne a csavar.

Az óraszámon egyéb iránt látszik is, egyszer kijátszottam minden mellék küldivel, érdekes volt, de nem ragadott meg annyira, hogy többször is kijátsszam. Szerintem a régebbiek jobbak voltak, de összességében ez is egy jó játék, amit lehet élvezni.

2016. máj. 14. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Az Origins-nek volt egy nagyon jó sztorija, megfogott a feeling-je, teljesen bele tudtad élni magad a játékba, nagyon kevés játék tett rám ilyen hatást (Morrowind, NWN1). Ezzel szemben az Inquisition-ben úgy éreztem, hogy bábokat mozgatok egy terepasztalon. A sztori és a helyszínek közhelyesek, a szereplők kidolgozatlanok. Volt egy pár hely, ami tetszett (pl. Fallow Mire, itt nyomokban éreztem, hogy egy fantasy játékot játszok), de amúgy nem fogott meg semmi a játékban. El lehet ütni vele az időt, de vannak jobb játékok is.
2016. aug. 5. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!