Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Szerintetek is elkényelmesedte...

Szerintetek is elkényelmesedtek a játékok? Miért?

Figyelt kérdés

Az utóbbi években azt látom, hogy a játékosnak kb. semmi dolga nincs, csak a gombokat nyomkodni.


Ha valahova el kell jutni, akkor egy csík (bocs, radar) jelzi az útvonalat, merre fordulj, hány méter van vissza. (Az Assassin's Originsben még automatikusan is elüget a megadott helyre a ló.) Az ellenfelek megjelölődnek és láthatóak a fal mögött (Far cry)

Minimap mutatja az ellenfelek pozícióját (rengeteg játékban) Visszatöltődik az élet, ha elbújsz (COD)


STB STB


Régen nem ez volt. Kaptál fegyvereket, ellenségeket, pár életcsomagot aztán old meg a pályát, ahogy tudod.


Amúgy egy unalmas már-már könnyűnek mondott játék is akkor válik igazán izgalmassá, ha minden extra jelölőt kikapcsolsz. Na, akkor tényleg kihívás egy pálya, mert nem mutatja az ellenfelet, neked kell kilesned fal mögül.


2018. júl. 15. 23:15
 1/7 anonim válasza:
100%
Miért nem játszol akkor régi játékokkal?
2018. júl. 15. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Dark Souls.
2018. júl. 16. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Originsbe azért van Automatikus utazás, mert brutálisan nagy a bejárható terület, meg egyébként sem kötelező ezt a funkciót használni.

A legutóbbi CoDban (WW2) nem töltődik vissza az életed, mármint a kampányban.

Mostani játékok között elég kevéssel találkoztam, aminél jelezte a minimap az ellenséget.


De persze tudjuk, "régen minden jobb volt."

2018. júl. 16. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Mert régen játszott pár nerd és kész. Manapság már sokkal szélesebb körben elterjedtek a játékok. Inkább húznak a casual sokak által elérhető játékstílus felé. Amúgy még mindig jönnek ki olyan játékok, amikről beszélsz.
2018. júl. 16. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
#3: Igen, ezt főleg a tizenévesek szokták hangoztatni... :)
2018. júl. 16. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

# 3/5


Teljesen igaz, amit írsz, de nagyon cinikus/szarkasztikus volt a hozzászólásod. :(

2018. júl. 16. 16:49
 7/7 anonim ***** válasza:

Ennek az oka nagyon egyszerű.

WoW kezdetén simán kellett akár heteket is farmolni egy-egy tárgyért, repuért. A kiegek során ez egyre könnyebb lett, majd olyan Cata-Pandaria környékén már nagyon sírtak hogy jaaahahaaj ez túl könnyű, hol a régi farmolás mikor nem hullot minden az ember ölébe.

A fejlesztők hallgattak is rájuk, szépen bejött WoD-ban hogy a repülésésrt fel kellett fedezni a térképet, megtalálni x számú kincset és felhúzni egy reput amit csak napi questekkel lehetett, volt úgy egy hónap. Örültek ennek? Egy nagy büdös ....... Utána arról ment a sírás hogy dehát ez sokáig tart, csak lassan lehet haladni, KÉNYSZERÍTIK az embert hogy minden nap kelljen játszania valamiért. Welcome to vanilla, bitch.

Most is ment a hiszti hogy legyenek klasszikus szervezerek mert a mostani játék túúúúl könnyűűűűű. Bárki akivel beszéltem és komolyan játszott abban az időben a háta közepére se kívánja hogy újra át kelljen élnie.

Az emberek általában addig akarnak nehéz játékot amíg meg nem kapják aztán hisztiznek hogy nehéz. Aki meg nem az elhúz dark souls-ozni.

2018. júl. 19. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!