Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Mit csináljak, ha többször és...

Mit csináljak, ha többször és rosszul emelték le a netflix előfizetésemet?

Figyelt kérdés
Több, mint egy éve van, az elején a 4 ezer valahány száz forintos volt, de októberben lejjebb váltottunk a 3490 forintos. Egészen eddig nem volt semmi gond, de december elején leemelték a 4 ezres díjat... Már akkor nem értettük, de hagytuk, hiszen a családban senki sem beszél annyira jól angolul és féltünk hogy esetleg szükség lenne rá, így inkább azt az 1000 forintos eltérés miatt nem csináltunk semmit, viszont tegnap megint levonta a mostani csomagunk díjat. Megnéztem a számlázási adatokban, ott nem jelezte ezt a 4 ezres levonást, és ezelőtt soha nem volt ilyen. Megszeretném kérdezni, hogy ez most valami év végi bónusz a cégnek, vagy micsoda és most hogy tudnánk panaszt tenni? Tényleg úgymond új vagyok ebben a témában, úgyhogy minden jó tanácsot elfogadok és előre is köszönöm őket! :)

jan. 1. 23:51
 1/3 anonim ***** válasza:

Ügyfélszolgálat

[link]

jan. 2. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
jan. 2. 00:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

"Megszeretném kérdezni, hogy ez most valami év végi bónusz a cégnek"


Minden más streamingszolgáltató a bónuszt az ügyfeleknek adja, kedvezmény formájában. 😁

jan. 2. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!