Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Csak szerintem gáz a Mizo...

Csak szerintem gáz a Mizo Túró Rudi reklám? :-S

Figyelt kérdés

Már nem azért, de mi ez a "csengőkoncert, korlátcsúszda"? Ilyen hülyeséget! "Ilyen lennék, felnőttként gyerek". Szuper, ugye? Szóval a gyerekek csinálják csak a csengőkoncertet! Hogy "biztathat" ilyenre egy reklám?!

Mert mit csinál a gyerek? Amit a TV-ben lát... Csak gratulálni tudok a cégnek!

Most mondjátok meg: nem gáz? :(


2010. nov. 16. 10:47
 1/8 tomasmann ***** válasza:

Hát szerintem is elég bénára csinálták.De legalább a gyerekeknek lesz új szórakozás.

Tehénhajítás egy boltba. :D:D

2010. nov. 16. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Az biztos, hogy a gyerekek nem emiatt a reklám miatt csengetnek be mindenhová, mivel még az én időmben is jó játék volt ez a gyerkőcöknek, hogy becsöngetni, aztán spuri. Korlátcsúszdázni sem most tanultak meg a nebulók...

Szóval vannak ennél sokkal rosszabb, értelmetlen reklámok. Ennek a reklámnak az a lényege, hogy gyereknek lenni jó.Kinek így, kinek úgy...

2010. nov. 16. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Értem én, hogy gyereknek lenni jó, de amit a reklám szerint a gyerek csinál, az bunkóság! Én spec sosem játszottam ilyet, mert a józan paraszti eszem azt diktálta, hogy lehet benn idős néni, bácsi (félreértés elkerülése végett, nem NYANYA, hanem néni), pici baba, kisgyerek, aki alszik, mit tudom én... Szóval ez bunkóság! De ha a gyerek azt látja, hogy gyereknek lenni ezért jó, akkor még inkább fogja csinálni...
2010. nov. 16. 13:12
 4/8 anonim ***** válasza:
Persze, nem minden gyereknek ez a legjobb játék. De gyereknek lenni nem ezért jó, hanem az akar lenni a lényeg, hogy gyerekként lehet mókázni minden mennyiségben. Ettől a reklámtól aki nem olyan az nem fog így viselkedni. Te sem tennéd ezt egy reklám miatt. Aki pedig ezt teszi, az sem amiatt, mert az amúgy is ilyen szerintem, nem kell neki ahhoz túró rudi reklám. De szerintem sok olyan felnőtt van, akinek szintén eszébe jut a korlátcsúszda, és a becsengetés bárhová arról, hogy gyereknek lenni jó.
2010. nov. 16. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Egy másik kategóriában, másik kérdésnél kifejtettem erről a véleményem: akit az anyuka úgy tol a babakocsiban, hogy fejjel berepül a csemegebolt Túró Rudis kosarába, abból lesznek a szalajtó, csengetős, elszaladós gyerekek.

És miért ne követnék a gyerekek a reklámot? Vannak manapság NEVELT gyerekek? Egyre kevesebb. Jó példa erre a mi településünk. Itt a normális gyerekek azok, akik ki vannak közösítve, mert nem hajlandók kiborítani a szemetest, leállni az általános iskola ajtaja előtt bagózni, tanárbosszatónak, és ordenáré módon ordítva menni a hazafelé.

Még vannak, akik segítenek az időseknek, és nem úgy mennek el egy bottal közlekedő néni-bácsi mellett, hogy "véletlenül" meglökjék, a botot a kezükből kilökjék, és a busz ajtajában félretaszigálják, mondván ráér a nyanya, tata, mit akar sietni.

Nos, akik nevelést kaptak, vannak bennük emberi érzések, ki vannak közösítve, magányosak, és csak remélhetjük, hogy nem csapódnak a csürhébe, megmarad a tartásuk.

2010. nov. 16. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Felőlem aztán nyithatunk erről vitát, hogy van-e olyan gyerek, aki azért tesz bármit meg, mert a reklámban is azt tették, de én akkor a magam nevében beszélek: Soha az életben nem befolyásolták a reklámok a cselekedeteimet!
2010. nov. 16. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Hát inkább ez mint némelyik rajzfilm, amiben folyik a vér, lövik egymást, szörnyek támadnak és egyéb nyalánkságok.
2010. nov. 16. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Utolsó kettőnek is igaza van, de azért nagyon sokan vannak, akikre nagyobb hatással van. Szerintem a reklámoknál azért érdemes lenne odafigyelni arra is, hogy valahogy jó példát mutassanak. Nem kellenének a csámcsogós, fülig pudingos, omlósz, krémkinyalós, és egyéb enyhén gusztustalan reklámok. A média mindig is arra törekedett, hogy valamilyen formában befolyásolja a nézőket. A legfinomabb ételeket, italokat, édességeket is lehetne étvágygerjesztően reklámozni. Esetleg kicsit nevelő hatással. Régen volt egy olyan, aminek lényege: étkezés előtt mindig moss kezet. Az ilyesmi ma már nem trendi. Még a filmekben, sorozatokban sem.
2010. nov. 16. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!