Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Egy fémhúros akusztikus...

Egy fémhúros akusztikus gitárral is könnyű megtanulni gitározni? Kezdő vagyok.

Figyelt kérdés
A tanárt ne írjátok, nincs a közelünkben!
2012. szept. 23. 22:12
 1/4 anonim ***** válasza:

Türelem, nem baj, ha nehezen kezdődik... :) Csinálni kell, és akkor meglesz a sikerélmény

De hogy a válaszomnak legalább a fele értelmes legyen megsúgom, hogy nekem nem volt annyira nehéz..

2012. szept. 23. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Csak a szokásos sablon szöveget tudom írni: Sok türelem és kitartás. Ha nincs tanárod, akkor is érdemes felépíteni egy "tanmenetet", ne kapkodj fűhöz-fához, ne kezdj bele olyan dalba, amihez még kevés a tudásod, mert ha nem jön össze a dal, nem lesz sikerélmény és idejekorán elmegy a kedved.

Először inkább kezdj skálázásokkal, ismerkedj a hangok helyeivel, gyakorolj kromatikus hangsorokat. Ilyen oktató anyagokat találsz a youtube-on. Ha minden nap gyakorolsz kicsit, az ujjaid hamar hozzáedződnek a fémhúrhoz.

2012. szept. 24. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Szerintem egy gitárfajtával sem nehezebb megtanulni mint a másikkal. Fémhúroson is lazán meglehet tanulni, nem nehezebb mint pl elektromoson. Persze az már más, hogy milyen zenét szeretnél játszani. Lehet nehezebb lesz pl nylon húroson metált játszani, mint elektromoson :)