Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Mit gondoltok erről a gitárról...

Mit gondoltok erről a gitárról: www.cortguitars.com/en/product/action-a? Bôvebben lent.

Figyelt kérdés
Zenekarban használnám, rockot játszanánk javarészt ill. Red Hot Chili Peppers számok is tervben vannak. Esetleg kiegészítõket, erôsítõt javasolni valaki hozzá?

2012. dec. 11. 21:10
 1/4 anonim ***** válasza:

Nem ismerem konkrétan, teljesen átlagos kezdő szintű basszusnak tűnik, de biztos kell neked az aktív elektronika?

Lehet, hogy jól szól, de nekem a hasonló árhategóriájú Ibanez GSR-ből volt passzív és aktív elektronikás is, és azt vettem észre, hogy a passzívnak sokkal jobb volt a hangja.

Szerintem ezekben az olcsóbb aktív hangszerekben elég közepes vagy annál gyengébb az aktív elektronika.

2012. dec. 11. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
nekem ebből passzív van. de szerintem, ha majd újra kell bundozni, veszek helyette mást, mert az már inkább megéri. amúgy én kezdő vagyok, de szerintem egész jó gitár. kezdő gitárok közül a legjobbak között van. de ez csak az én véleményem. de amúgy találkoztam már cikkekkel, ahol dicsérik az ár-érték aránya miatt, főleg a 100ezer felettieket
2012. dec. 12. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Ibanez gitárokról nem sok jót hallottam. Lehet jobban bele kell magam ásnom a témába. Köszi!
2012. dec. 17. 22:21
 4/4 A kérdező kommentje:
Összekevertem a Harlet Benton gitárokkal, az Ibanez GSR 200 ex egész korrektnek tûnik nekem.
2012. dec. 17. 22:23

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.