Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Csak fém, vagy csak nylon...

Csak fém, vagy csak nylon húrt érdemes használni, vagy mindkettőt? (Akusztikus gitárhoz)

Figyelt kérdés

2015. jún. 29. 22:32
 1/9 anonim ***** válasza:
Nem értem a kérdésed. A klasszikus (nylon) és a sima akusztikus (fém) gitár 2 külön dolog... Nem rakhatsz klasszikusra fémhúrokat, és fémhúrosra nem rakhatsz nylon húrokat. Vegyíteni a kettőt meg nem érdemes (nem is lehet), mert az ég világon semmi értelme (ha erre gondoltál).
2015. jún. 29. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Az, hogy melyiket érdemesebb használni, már csak egyéni vélemény és stílus kérdése. Én jobban szeretem a nylon húrok hangják. Rockra, alternatív rockra általában fémhúros gitárokat használnak, de klasszikus/neoklasszikus zenékhez meg nylon húrt.
2015. jún. 29. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat. Még nagyon kezdő vagyok, ezért nem tudom mi hogy van. De így mostmár értem.
2015. jún. 30. 10:08
 4/9 anonim ***** válasza:
A fém és a nylon húros gitár két külön hamgszer, nem felcserélhetőek a húrok.
2015. jún. 30. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Szívesen:) Általában abba a hibába szoktak esni, hogy klasszikus gitáron a -fizikailag nézve- felső 3 húrt (standard hangolás esetén: E, A, D) fémnek nézik, meg van rajta egy ilyen fém bevonat cucc, de valójában ugyanolyan nylon mint a többi.
2015. jún. 30. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

**mert van rajta

Bocs, rosszul írtam.

2015. jún. 30. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
És milyen típusú húrt ajánlasz? Úgy értem hogy márkában milyen, illetve light vagy medium? Vagy nem tudom még milyenek vannak.
2015. júl. 1. 11:14
 8/9 anonim ***** válasza:
Fém vagy nylon?
2015. júl. 1. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Nylon
2015. júl. 1. 17:05

Kapcsolódó kérdések: