Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Ezt a dalt mennyire könnyű...

Ezt a dalt mennyire könnyű lejátszani gitáron egy kezdőnek?

Figyelt kérdés

Nagyon kezdő vagyok (értsd: NAGYON) de szeretnék megtanulni egy dalt, hogy adjon egy kis löketet a továbbtanulásban. Négy akkord szerepel benne, de inkább mutatom a linket: [link]

Ez volna. Szóval szerintetek érdemes ezzel kezdeni, vagy gyakorolgassam tovább az akkordokat?



2017. márc. 1. 14:27
 1/2 anonim ***** válasza:

Ha már egy adott, hagyományos könnyű akkordot (dúr, dúr7, moll, moll7, sus2, sus4, stb.) le tudsz fogni gitáron, akkor már 99%-ig biztos vagyok benne, hogy sima ügy.


Ha még nem megy rutinból egy akkord lefogása, a gitár átfogása, akkor még szenvedős a dolog. Akkor még önmagát, 1-1 akkord lefogását is tovább kell próbálni, gyakorolni.


Én egyszer nekiálltam gitáron próbálkozni. Apámtól kaptam egy kis füzetet hozzá, meg kisebbik öcsém gitárját. A legkisebb gitár volt, 1/4-es méretű, mivel az öcsém is kicsi volt. Mégis folyamatosan azon szenvedtem, hogy hogy a francba lehet az ujjaimmal átfogni s elérni a bundokat, hogy le tudjam szorítani őket.

Aztán a nap végére jó vízhólyagos is lett a kezem.

1-2 napig próbálkoztam, aztán inkább visszatértem a zongorára.


Amúgy a csajszi el is magyarázza rendesen a dolgokat, maga is említi, hogy ez (a darab) egy "szuper könnyű" választás.

Szóval minden további nélkül követkető, megtanulható, alap szintű.

2017. márc. 1. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ. Tegnap vacakoltam az akkordokkal de rájöttem, hogy nagyon rámarkoltam a nyakra és ezért nem értem át. :)
2017. márc. 1. 19:45

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu