Kezdőoldal » Tini párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Ha egy szemez velem egy lány...

Figyelem! A Tini párkapcsolatok kategória kérdései 16 éven felüli látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 16 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Ha egy szemez velem egy lány az ezert van mert tetszek neki? A másik kérdésem hogyan szólítsam le ?

Figyelt kérdés

Sokszor vettem észre ,hogy néhány lány szemezik velem.


És nem tudom mit kéne csinálnom....marmint tudtam ,hogy le kell szólítanom,oda kell mennem és -beszélgetni vele 🙄



Meg még volt olyan is meg a karantén elot voltuk a mekibe és egy lány csapat engem nézet


Mosolyogvan és nem gúnyosan hanem szépen rám mosolyogtak


És sugdolóztak ha ilyen van


Legközelebb mennyek oda hozzájuk és kezdjek elbeszélgetni?


Ezek tudom olyan alap dolognak tűnek de nekem


Nem az meg kezdő vagyok 😔😒



Szóval ha szemeznek velem akkor mennyek oda és kezdjék el vele beszelgetni ??


Mit kéne mondani ? Ez jó lenne : szia nagyon szimpatikusnak tünsz lenne kedved velem -beszélgetni?



2020. dec. 9. 12:06
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
Lány csapat 4en voltak kb ezt leakartam szögezni!
2020. dec. 9. 12:07
 2/12 anonim ***** válasza:
100%

Miért kéne oda menned?

Ha téged nem érdekelnek, vagy csak az,hogy néznek téged.

Van ilyen,az embernek van szeme, és figyel. Gyakran vannak félreértések, és teljesen szándéktalan "szemezések".


Viszont ha egy lány tartós ideig figyel téged,akkor igen,tetszel neki, jól nézel ki, és ezért figyel,mert felkeltetted az érdeklődését.


Viszont ez a lánycsapat lehet hogy hallott rólad valami pletykát, és ezért figyeltek. Bármi lehet.

Lehet hogy tetszel nekik.


De ilyenkor nem kötelező oda menni. Vagy bármit is mondani.

Ha mondani akarsz valamit, legyél őszinte és kedves. Ennyi.

2020. dec. 9. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
De nincs olyan,hogy ha szemez valaki veled, akkor oda KELL menned. Csak akkor,ha akarsz
2020. dec. 9. 12:38