Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Valláskritika » Miért van az, hogy az emberek...

Miért van az, hogy az emberek inkább elfogadják az evolució elméletét és elutasítják a teremtést? Miért nehéz csak egyszerüen elhinni, hogy Isten teremtette a világot? Egyáltalán már bizonyított tény az evolució?

2008. aug. 9. 18:54
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

"Az evolúcióra vannak bizonyítékok, pl. kihalt fajok maradványai, elcsökevényesedett szervek (vakbél, farkcsont)."

No ez már régen megdölt gondolat.

Látod, ezt hitették el a világgal, hogy vannak bizonyítékok, de melyik áll meg a tényszerű kritika előtt?

2008. szept. 9. 17:17
Viszont ez max annyit tesz, amit már sokszor sikerült megállapítanom, hogy egy csomó dologról nem tudhatjuk meg az igazat, pl. történelmi tények. Ott mg könnyebb, ahol személyesen is benne van az ember, de ennyire távoli, és mások által elmesélt dolgok... Szerintem ennyi erővel sem a Biblia álláspontja sem az evolúció nem megkérőjelezhetetlenül hiteles...
2008. szept. 9. 21:01

Miért hisznek az emberek inkább Charles Darwinnak,mint az Élő Istennek?Ha elfogadnák,hogy van Isten,akkor úgy is kellene élniük,ahogy Ő mondta.De ha azt mondják,hogy a világ magától lett és nem teremtette senki,akkor az a Valaki most sincs.Nincs kinek elszámolni az életedről,te vagy a legfontosabb stb.DE NEM ÍGY VAN!!!És hiába állítjátok sokan,hogy igen,az evolúció bizonyított, azt kell,hogy mondjam : NEM!1.)Nem lehet bízonyítani azt,ami nincs.Hogy csak lettünk és az ősünk egy fáról lemászott majd fokozatosan fejlődve lett a Homo Sapiens,mert ez nem igaz...tehát a dolog itt elbukott,de aki még nem hiszi el és továbbra is osztja Charles Darwin elgonololását annak itt van mégvalami... 2.)Pl. fizikának a törvényei is cáfolják a világegyetem kialakulását Isten nélkül.A következő címen az evolucionisták is rádöbbenhetnek arra,h VAN ISTEN!És ezt semmi sem cáfolhatja.SŐT! [link]

G.B.U. (L)

2008. szept. 24. 15:23
Jah!És igen...ahogy valaki mondta,az egyház alkalmazkodik az evolúcióhoz...Ha az egyház alatt a keresztyénséget értitek;NEM!Igen,vannak olyan személyek akik félreértelmezik,belemagyaráznak dolgokat a Szentírásba,de csak azért,hogy az evolúcióval összeegyeztesse.Ahogy a mellékelt ábra mutatja,nem sokat kaptunk a teremtésről,de ennyi pont elég!Isten teremtette.Ezt kell nekünk tudni.Miért is lenne lényeges?Az üdvösségünk a cél...Isten azoknak nyitja meg Igéjét, akik magukat is megnyitják előtte."Ki kétkedően boncolja Őt, annak választ nem ad…"
2008. szept. 24. 15:46

"Miért hisznek az emberek inkább Charles Darwinnak,mint az Élő Istennek?Ha elfogadnák,hogy van Isten,akkor úgy is kellene élniük,ahogy Ő mondta."

Igazából miért hinnék akármelyiknek is? Egyik sem a saját kézzelfogható tapasztalatom. Mindkettőt más próbálja a fejembe ültetni. Amit magam is látok és érzek, annak hiszek, és egyelőre a keresztény Isten elég hihetetlennek tűnik.

2008. szept. 24. 19:35
Isten nem anyagi lény.Ha elédállna és azt mondaná,hogy : Szia!Isten vagyok.Már hiszel nekem? -akkor is kiröhögnéd,hogy ez vmi orssz vicc.Istent csakis a hiteddel "láthatod".Vannak olyanok ma,akik látták már Jézust,de ők is csak álmukban.És egy komment máshonnan: Nem baj,ha nem hiszel Istenben.A pokolban majd fogsz.
2008. okt. 19. 19:53
Abban hiszel, amiben csak akarsz. De ha az evolúcióra bizonyítékot vársz, akkor miért nem akarsz bizonyítékot Isten létére is?
2008. okt. 19. 20:20
Van bizonyítékom. :] Biblia,saját megtapasztalás és mások bizonyságtétele.De ha megnézed pl a kis pöfögő futrinkát.Úgy néz ki,mint ami a nagy semmiből jött és csak az evolúció által lett ilyen kis tökéletes??gondolj bele,hogy mire mindent ilyen tökélyre fejlesztett volna,már rég halott lenne.nem működhet a kiválasztódás révén.de ez csak egy apró dolog.kellett vki,aki ezt megtervezi.
2008. nov. 9. 18:46

Az evolúció elméletét hihetetlenül hatalmas tudományos anyag igazolja. Gyakorlatilag a mai biológia erre a központi elméletre épül és azért az árulkodó, hogy az újabb felfedezések semmi olyat sem hoznak felszínre, ami cáfolná az evolúciót, pedig manapság olyasmikkel kísérletezünk, amiről Darwin nem is hallhatott soha. Például szabadon csemegézhetsz itt: [link]

Viszont Isten létére nem akarsz tudományos igényű bizonyítékot. Biblia, ami tulajdonképpen csak egy, emberek által százszor lefordított, átírt, átszerkesztett könyv, ráadásul csak az egyik nagy világvallás alapműve. Éppen az evolúcióról is könyvtárnyi irodalmat hoztak eddig össze, te mégis valamiért előnyben részesíted az egyik írott forrást a másikhoz képest. Megtapasztalás és mások tanúságtétele. Az evolúcióban is nagyon sokan hisznek. Az ő tanúságtételük nem számít?

Ha Isten létét bizonyítja a Biblia és sok-sok ember tanúságtétele, az evolúciót miért nem bizonyítja a "Fajok eredete" és sok-sok ember tanúságtétele?

Miért ez a kettősség? Ha te magad is alapvetően másként viszonyulsz az evolúció elméletéhez, ami mégis csak egy természeti jelenség leírása, mint Istenhez, aki ugye egy megfoghatatlan, nem anyagi természetű létező, akkor miért állítod éppen ezt a két fogalmat ellentétbe? Miért épp az evolúció léte zavar ennyire? Miért nem az energiamegmaradás törvénye? Vagy éppen más csillagok léte? Vagy éppen a neutrínók felfedezése? Esetleg a maghasadás? Ha a Bibliában lenne egy fejezet arról, hogy az anyag egy és oszthatatlan, akkor az atombomba léte ellen érvelnél?

2008. nov. 10. 08:45