Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Aranyhal vagy vitorláshal?

Aranyhal vagy vitorláshal?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Ti melyiket ajánlanátok? Nem kezdő vagyok, 4 éve foglalkozom akvarisztikával. Azonban most volt lehetőségem egy nagyobb akváriumra szert tenni, amely 120 literes és régóta vágyam az arany és a vitorláshal. Természetesen tudom, hogy együtt nem tartható, mivel az aranyhal hidegvízi, a vitorláshal pedig melegvízi. Éppen ezért szeretnék egy fajtánál maradni. Ti melyiket ajánlanátok inkább? Illetve az adott halakból 3-4 db kell, hogy jól érezzék magukat, jól tudom?



márc. 7. 19:24
 1/6 anonim válasza:
13%
Nekem vitorlás halakkal sajna sosem volt dolgok ,,kis" akvárium miatt, de aranyhalakkal már többet foglalkoztam. Tudtommal az aranyhal akár egyedül is jól elvan, de mi mindig barátokkal hoztuk. A növényekre figyelj velük oda, mert amit tudnak megesznek, amit nem tudnak enni, azt kirángatják a földből, vagy ami nincs rögzítve szabadgyökeresek azokat lazán kihúzzák a nagyobb testűek. :D
márc. 7. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
78%

Vitorlásból 1 pár. Tartható több is, de az ivarérettség után a hímek között lesz kis rivalizálás.

Kis szerencsével le is fognak ívni.

Sokkal szebb és aktívabb mint az aranyhal.

Könnyebben is társítható más fajokkal. Egy csapat vörös neonnal, néhány Corydoras kisharcsával, meg egy algázó párral vígan meglennének 120 literben.

márc. 7. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 Tevenyereggyarto ***** válasza:
100%

120 literbe aranyhal semmiképp se, még a vitorlást is meggondolnám. Sajnos ez a méret sem olyan nagy s a vitik mégis csak termetesre (főleg magasra) nőnek.


Ha mindenképp valami dél-amerikai jellegűt akarsz kihozni sügérfélékkel akkor inkább ramirezi vagy valamilyen apistogramma sokkal jobb lenne.