Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » 54 L-es akváriumba milyen...

54 L-es akváriumba milyen belső szűrőt ajánlanátok?

Figyelt kérdés

Szettben vettem,de nem bízom a jelenlegiben.A víz tisztának látszik,de aggódok,mert sztem nem "mozgatja" át rendesen az egészet.Elvileg erre is azt írták,h 300l/ó,de vmi noname NBF-300.

1 Betta és 2 Cory van benne.Valami olyan kéne,ami levegőztet is,de nem csinál túl nagy áramlatot.

Eléggé kezdő vagyok még és nem nagyon konyítok a szűrőkhöz.

Válaszokat előre is köszönöm.


2010. okt. 28. 12:31
 1/5 anonim ***** válasza:
Ez a szűrő jó, belsőből nemigen kapsz jobbat. Persze van, mondjuk egy Eheim aquaball 2008-as, de nagyon drága és nem sokkal leszel előrébb vele. Nem kell egy akváriumba nagyon nagy áramlat, főleg a bettának. A belső szűrők nem végeznek biológiai szűrést, vagy csak nagyon kis mértékben, ezért hetente a vized 20-30%-át le kell cserélned egy napig állni hagyott, azonos hőmérsékletű friss vízre. Ha fejleszteni szeretnél, akkor inkább egy külső szűrőt javaslok (ez szintén 10 ezer forinttól kezdődik), vagy egy mattenfilter építését a jelenlegi szűrődhöz.
2010. okt. 28. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm Murr!Nem gondoltam,h ez jónak számít(persze a maga nemében).Végülis 2hónapja üzemel,a víz kristálytiszta,gondolom,ha bibi lenne a szűrővel,már jelentkeztek volna a gondok. Csak a másik aksiban Juwel szűrő van és az jobban átmozgatja.De igen,pont a betta miatt,nem szerettem volna a nagy "sodrást".

Köszönöm,akkor majd ha úgy alakul,beruházok egy külső szűrőre.;)

2010. okt. 28. 14:40
 3/5 anonim ***** válasza:
Hát most még hirtelen a jóra-nem jóra visszatérve, ha csendes, működik, akkor miért ne lenne jó? Persze van a juwel, eheim, stb., elismerem, hogy megbízható, jó márkák, de ezek a szűrők sem tesznek többet, mint akármelyik noname. Azért nevezhetők jobbnak, mert van hozzájuk pótalkatrész, szervízhálózat, szebb a design, ilyesmik. A többi csak humbuk.
2010. okt. 28. 14:52