Kezdőoldal » Állatok » Kisemlősök » Miért pisil le a nyulam?

Miért pisil le a nyulam?

Figyelt kérdés
Ő az első nyulam szóval még kezdő vagyok. 2 hete van nálam 8 hetes lány törpenyuszi. Mikor ki van engedve vissza szokott menni a ketrecébe bogyózni meg pisilni de engem mindig lepisil. Mikor ülök a földön simogatom felugrik az ölembe és már érzem is a melegséget. Miért csinálja ezt? Le szokik majd róla? Vagy ne engedjem az ölembe? Előre is köszönöm a válaszokat :)

2018. máj. 9. 10:05
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Megjelöl...mostmár a tulajdona vagy😃 egyébként nem tudom miért csinálhatja, de az is lehet, hogy fél az öledben és ezért be/lepisil...
2018. máj. 9. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
köszönöm a válasz :D Én is gondoltam rá hogy fél de ő jön oda hozzám ha félne gondolom nem jönne :D
2018. máj. 9. 17:17
 3/5 anonim ***** válasza:
48%

Ivaros lett a nyuszid és megjelöl. Ha fiú vagy akkor azért pisil le ,hogy mindenki tudja,hogy az övé vagy, ha meg lány akkor felül akarja írni a szagod,hogy ő a dominánsabb :D

Ha nagyon zavar,hogy nem tudod majd ölbe venni akkor jó megoldás erre az ivartalanítás, Nőstény nyusziknál meg amúgy is ajánlott mert 4 éves kora után nagy a kockázata a méh daganatos megbetegedésének vagy a méhvérzés kialakulásának ,De az ivartalanítást Csak Egzotikus szakállatorvos végezze aki ért a nyuszikhoz és gázzal altat.

Addig meg ne hagyd,hogy az öledbe menjen ,csak simogasd

2018. máj. 10. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Én nem hiszem, hogy ivarérett lenne, mert a szakirodalom szerint a nyúl 3-4 hónapos korában éri el az ivarérettséget(persze vannak koránérőek), de amíg ilyen ne engedd az öledbe, hanem magad melett símogasd, és az ivartalanításról majd tényleg érdemes lenne konzultálni egy egzotikus állatorvossal.
2018. máj. 11. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat :D Az ivartalanításról beszelni fogok egy állatorvossal :D