Kezdőoldal » Állatok » Lovak » Nagyobb mellel lovagolni?

Nagyobb mellel lovagolni?

Figyelt kérdés
Nagy mellű lányok/nők, ti hogy oldjátok meg? Engem nagyon zavar, és nem találok megfelelő melltartót. :/

2012. okt. 1. 17:33
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
71%
Sportmelltartó. Amúgy nem jó témakör. :)
2012. okt. 1. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
-.-" A fiúk képet akarnak... :D nekem semmi gondom vele pedig nincs kis mellem, a dekatlonos sportmelltartók nagyon jók a célra, ott van az a kék termékes, én is azt használok és nagyon nagyon jó. Ügetésnél van gond egyébként? Könnyített és tanügetésnél is? csak mert elvileg ha tanügetésnél nem pattogsz nagyon akkor nem kéne hogy legyen
2012. okt. 1. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 A kérdező kommentje:
Sajnos a pasik most kép nélkül kell maradjanak, és remélem a továbbiakban távol ettől a kérdéstől... Még kezdő vagyok, és lehet, hogy ezért pattogok annyira még a lovon, ez még nem megy tökéletesen. :) Kipróbáltam már pár sportmelltartót, de nem voltak igazán jók, de akkor majd megnézem ott, ahol te ajánlottad, köszönöm! :)
2012. okt. 1. 18:17
 4/16 anonim ***** válasza:
70%
Miért ne lenne jó témakör? :) Másik topikban várhatja hogy egy lovas rábukkanjon a kérdésére..
2012. okt. 1. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
70%

Nem tudom, hogy az enyém mennyire nagy, magamhoz képest az, amúgy nem. xD

De 75/D-s mellem van és van egy ezeréves nike sportmelltartóm (vagyis inkább top), nekem így semmi gondom.

2012. okt. 1. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
Haha, nekem pontosan ugyan akkora! Ezek szerint neked egy egyszerű sportmelltartó elég? Köszönöm a válaszaitokat!
2012. okt. 1. 18:45
 7/16 anonim ***** válasza:
70%

Mi az, hogy "haha"? :D


Nekem igen, elég. :)

De kezdetben nekem is volt, hogy nemcsak én pattogtam a nyeregben, hanem a melleim is a mellkasomon. :D

2012. okt. 1. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?