Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Elküldenéd a lányodat bentlaká...

Elküldenéd a lányodat bentlakásos iskolába?

Figyelt kérdés

Bocsi, ha rosszul fogalmaztam meg a kérdést. Szóval arra lennék kíváncsi, hogy mit "kéne" tennie a lányodnak, hogy bentlakásosba küld?

Mi az a határ, amit ha átlépne, nem maradna már megoldás csak egy szigorú bentlakás iskola?


2010. dec. 10. 14:45
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
75%
Bocsánat én csak azért írok mert diák vagyok és érdekelnek a válaszok hogy később könnyeben vissza tudjam keresni!
2010. dec. 10. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
88%
Én tudnék mesélni olyan bentlakásós lánykóterről ahol leszbipartik vannak,meg olyanról ahol simán lányok fiúk együtt alszanak átmásznak egymás szintjére. A nevelők meg észre se veszik...Mert ők is alszanak...
2010. dec. 10. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
84%

Ha egy 15 éves GYEREK öngyilkosságon gondolkozik, börtöntöltelékkel jár, annak nagyon komoly lelki oka kell, hogy legyen!!!


A barátnő ahelyett, hogy bentlakásos iskolával fenyegetőzik, inkább próbáljon barátnője lenni a lánynak, és megfelelő szakemberhez vinni!


Csak egy kicsit is gondoljunk bele a gyerek helyzetébe:

- az anyjának nem kell!

- az apja (aki a tinilány példaképe, mintája) egy idegen nőt választ

- világos, hogy dacolni fog az élethelyzet ellen, amivel csak tud

- a "mostoha" meg bentlakással fenyegeti, hogy megszabaduljon tőle


Mit várunk a gyerektől???

2010. dec. 10. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 A kérdező kommentje:

Először is:

a 15 éves lány édesanyja prostituált Ausztriában... (call-girl azt hiszem).

Másodszor:

a lány úgy beszél a mostohájával, mintha ő sz.rta volna a spanyol viaszt.

Harmadszor: a mostoha anyuka nem ellökni akarja a gyereket magától, hanem próbálja megmenteni.

Szerintetek egy börtöntöltelék pasival, drogos társaságban milyen élet vár rá?