Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Általános közérzet » 8 nappal első Pfizer oltás...

8 nappal első Pfizer oltás után lehet fejfájás és szédülés, ha eddig nem volt?

Figyelt kérdés

ápr. 11. 06:05
1 2
 1/20 szub7 ***** válasza:
46%
Ezeknél az oltásoknál bármi lehet. Mivel nem volt tesztelve igy senki nem tudja meg mondani az jó vagy rossz dolog.
ápr. 11. 06:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
43%
Mivel te vagy a tesztalany, így lényegébe igen
ápr. 11. 06:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
52%
Àllítólag nem. Ha orvost kérdezem, bizony lehet.
ápr. 11. 06:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
71%
nagyszüleimnek az oltás után 1.5-2 hétre lettek "tüneteik", bár az nem pfizer volt
ápr. 11. 06:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
58%
Szerintem az már valami más miatt van, nem az oltás miatt.
ápr. 11. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
46%
Mennyire kell ostobának lenne ahhoz, hogy valaki azt higgye hogy nem volt tesztelve? Igazi alpári buta prolik...
ápr. 11. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
84%
Nekem ugyanez volt -szintén Pfizer- de ne aggódj el fog múlni. Először én nem kötöttem az oltáshoz, de a kolléganőim közül is mondták néhányan, de tényleg ne izgulj, elmúlik :)
ápr. 11. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, mára már minden OK! Csak egy napig tartott.
ápr. 12. 05:33
 9/20 Lux morulus ***** válasza:
33%

6#

Mondja ezt egy észlény, aki ilyen kommentet írt.🤣🤣🤣

ápr. 12. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 Lux morulus ***** válasza:
58%

Kérdező.


Gyakorlatilag okozhatja. És tényleg nincs rendesen tesztelve.

Azért majdnem.mindenki megmaradtbakit oltottak vele.

Az oltás hosszú távú következmenyeiről gyakorlatilag senki sem tud.

Mindent es az ellenkezőjet is kifejtették már szakemberek.


Ez van. Én kivárok,...sőt!

ápr. 12. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!