Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Általános közérzet » Asta Zeneca után pár órával...

Asta Zeneca után pár órával iszonyat rosszullét, láz. Fájdalomcsillapító nem használt semmit. Kinek mi vált be erre, ha volt ilyen?

Figyelt kérdés
2021. máj. 7. 05:52
 1/4 anonim ***** válasza:
61%
Nekem az aspirin segített (nem a protect, hanem a sima), nekem az a “nehéztüzérség”, ha rettenetesen rosszul érzem magam. Eddig sosem hagyott cserben.
2021. máj. 7. 06:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
61%
Algopirin, sok folyadék, alvás.
2021. máj. 7. 06:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Vérrög ellen vettetek be valamit?
2021. máj. 7. 13:18
 4/4 anonim ***** válasza:
63%
Nekem is durva volt, de egy-másfél nap után elmúlt.
2021. máj. 7. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!