Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Alternatív gyógyítás » Ha úgy érzem, hogy mostanában...

Bannala18 kérdése:

Ha úgy érzem, hogy mostanában szúr a szívem némelykor akkor ne szedjek semmilyen gyógyszert az idő alatt még úgy nem érzem, hogy el nem múltak a szívpanaszok?

Figyelt kérdés
2014. nov. 7. 15:23
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha szúr, akkor az általában nem szrvi probléma, hanem pszichés szokott lenni, de menj el a háziorvoshoz, ki kell vizsgáltatni. Nem tudom milyen gyógyszert szedsz, erre így nem lehet válaszolni.
2014. nov. 7. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Ha van valamilyen állandó gyógyszered, azt be kell venni. Lehet becsípődéstől szúr a szíved környéke.
2014. nov. 7. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!