Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Bevettem egy gyógyszert. És...

Bevettem egy gyógyszert. És most hidegnek érzem a fejem hátulját meg a füleim...? De a hajam is felkötöttem

Figyelt kérdés
Mitől lehet? Valami tipp? Valakinek már volt hasonló? De előtte lüktetett a halántékom. Vagyis néha beleszúrt valami. Azért vettem be. Migrénes tipus vagyok

okt. 3. 16:21
 1/2 anonim ***** válasza:
Migrénre aspyrint?
okt. 3. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Aspirin : A gyulladáscsökkentő hatása mellett láz- és fájdalomcsillapító hatással is rendelkezik.
okt. 3. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!