Kezdőoldal » Egészség » Egészségügyi ellátások » Mi a különbség egy mentőtiszt...

Mi a különbség egy mentőtiszt és egy sürgősségi orvos munkája között?

Figyelt kérdés
Leszámítva az orvosi egyetemet, és a receptírást persze. Orvostanhallgató vagyok, és egy mentőtiszt tanított minket sürgősségi ellátásra. Nagyon tapasztalt volt, ezért az lenne a kérdésem, hogy mi olyat tud egy sürgősségi orvos, amit egy mentőtiszt ne tudna az oxiológián belül?
2023. szept. 14. 22:56
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Szia! Mentőn és SBO-n is (korábban) dolgozó orvosként a következőket tudom neked mondani.